V pondělí 19. prosince vychází rozšířené vydání týdeníku Marketing & Media – Ročenka 2022. Přináší pohledy autorit z marketingu, reklamy a médií na uplynulý dramatický rok.
Ročenku MAM otevírá hlavní témata, které se věnuje inflaci a tomu, jak změnila a ještě změní spotřebitelské chování a preference. Patnáct osobností ze stran zadavatelů v něm popisuje, jak se museli s novými podmínkami vypořádat, jak to ovlivnilo jejich rozpočty a složení marketingového mixu a co to zamenalo pro jejich značky. O své zkušeností se s vámi dělí například Michael Franeková (Unilever), Kateřina Harris (Albert), Pavol Chalupka (Kofola), Roman Trzaskalik (Plzeňský Prazdroj), Monika Hovorková (Česká spořitelna) nebo Petra Kalužíková (Kaufland).
Na dalších stranách pak MAM dává prostor mnoha profesionálům z mediálních, reklamních, PR, výzkumných a ostatních agentur, stejně jako marketingovým manažerům z řad zadavatelů a mediálních domů. Nejdete zde také několik rozhovorů (Štěpán Kamený – OMD, Daniel Grunt – TV Nova, Ján Simkanič – Deník N, Petra Průšová – Kantar a další), infografiky, komentáře a ucelený přehled důležitých oborových konferencí a kalendnář českých i mezinárondních soutěží na rok 2023.
Speciální vydání MAM 51–52/2022 má 68 stran a vychází 19. 12.
V případě, že nejste předplatiteli, máme pro Vás připravenou speciální nabídku. Při zakoupení jakéhokoli balíčku s ročním předplatným do letošních Vánoc od nás dostanete Ročenku 2022 jako dárek. Více informací najdete zde. Předplatné si můžete objednat v našem e-shopu.
V případě, chcete jednotlivě výtisk Ročenky 2022, můžete si ho koupit zde.