WPP vyhrálo výběrové řízení Unileveru v hodnotě 3,3 miliardy korun

Agentura Mindshare ze skupiny WPP se postará o nákup a plánování médií na většině trhů jednoho z největších zadavatelů reklamy.

Po šesti měsících hodnocení a rozhodování se skupina Unilever, jeden z největších zadavatelů reklamy, rozhodla přidělit většinu nákupu a plánování médií agenturám Mindshare (GroupM) ze skupiny WPP. Jde o byznys s hodnotou odhadovanou na 3,3 miliardy dolarů (skoro 71 miliard korun).

„Jsme nadšení, že pokračujeme jako nejdůležitější mediální agentura Unileveru, zvlášť po tak důkladném řízení, kdy testovali nové oblasti včetně našich schopností pro e-commerce,“ uvedl šéf WPP Mark Read (na úvodní fotografii) pro časopis Adweek.

WPP tendrem obhájilo svou pozici nejen na šestici největších trhů, kterými jsou USA, Velká Británie a Irsko, Indonésie, Indie a Čína. Spolu s Čínou WPP rozšířilo svou působnost na 80 procent trhů Unileveru. Podle Campaign US jde o největší brief WPP v historii.

„Byl to největší mediální pitch letošního roku. Mám radost, že jsme z něj jako WPP vyšli vítězně, a můžeme tak kolegy z českého Unilever přivítat v našich reklamních podnicích a dále pracovat na takových značkách, jako je Dove, Signal, rexona, Lipton, Míša a mnoho dalších,“ uvedl na LInkedIn šéf české WPP David Lhota.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia