Agentura Socialsharks získala do svého portfolia klientů značku Mercedes-Benz Vans Česká republika. O správu českých kanálů na Instagramu a Facebooku této automobilky se „Žraloci“ starají od nového roku.
Cílem komunikace je zvýšení povědomí o značce a propagace produktového portfolia automobilky. V hlavní komunikační a vizuální lince zdůrazňují Socialsharks především přednost vozů od Mercedes-Benz Vans, což je velikost. A to a to nejen vozů, ale i značky samotné.
Kromě správy sociálních sítí budou mít Socialsharks na starosti také tuzemské ambasadory Mercedes-Benz Vans, mezi které patří třeba Marek Holeček nebo Libor Podmol.
„Jsme rádi, že si Mercedes-Benz Vans vybrali na své sítě právě nás. Jsem si jistá, že jejich sítě pod naší správou budou stejně prémiové, jako značka Mercedes-Benz. Jako agentura klademe velký důraz na efektivní marketing a chceme tvořit obsah, který nejen že zaujme a popřípadě pobaví, ale zároveň bude mít dopad na reálný byznys značky a věřím, že přesně toho docílíme díky strategii, kterou jsme pro Mercedes-Benz Vans ČR zvolili,” říká Nikol Stolle, CEO Socialsharks.
„Socialsharks nás nadchli svým originálním přístupem a neotřelým pohledem na kombinaci prémiové značky a užitkových automobilů. Získáváme v nich zkušeného partnera, který přinese vítaný posun v naší online komunikaci“, komentuje začátek spolupráce David Pavlíček, PR manažer společnosti Mercedes-Benz Vans Česká republika.