Raiffeisenbank od začátku ledna změnila poplatkovou strategii u podnikatelských účtů a novou nabídku podpoří od února reklamní kampaň v duchu nového konceptu Respekt. Banka také upouští od názvu Podnikatelské eKonto.
Raiffeisenbank nově nabízí tři účty se širokou škálou bankovních služeb, které mají naplnit potřeby všech typů podnikatelských subjektů. Součástí kampaně, která běží od začátku února, je 30´ TV spot, se kterým se diváci setkají na všech kanálech TV Nova. Vizuál se objeví také v online médiích.
„Protože se nám osvědčilo propojení osobního a podnikatelského světa, nabízíme v případě Chytrého a Aktivního účtu v podstatě stejné poplatky a služby jak na osobní, tak podnikatelské straně. Světovým účtem pro podnikatele pak dorovnáváme nabídku o komplexní tarif vhodný pro aktivní kontakt se zahraničím a s prémiovým bankovním servisem,” říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.
Chytrým podnikatelským účtem chce banka oslovit malé podnikatele a živnostníky, kterým záleží na vedení účtu zdarma bez nutnosti plnit jakékoliv podmínky.
„Věříme, že se nám podařilo sestavit nabídku účtů v té nejvyšší kvalitě, která nás opět dostane na špici mezi ostatní banky. Akvizici podnikatelských účtů podpoříme od února kampaní, která se ponese v duchu našeho nového konceptu Respekt,” doplňuje Kopecká.