Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Raiffeisenbank propaguje podnikatelské účty kampaní s konceptem Respekt

Raiffeisenbank od začátku ledna změnila poplatkovou strategii u podnikatelských účtů a novou nabídku podpoří od února reklamní kampaň v duchu nového konceptu Respekt. Banka také upouští od názvu Podnikatelské eKonto.

Raiffeisenbank nově nabízí tři účty se širokou škálou bankovních služeb, které mají naplnit potřeby všech typů podnikatelských subjektů. Součástí kampaně, která běží od začátku února, je 30´ TV spot, se kterým se diváci setkají na všech kanálech TV Nova. Vizuál se objeví také v online médiích.

Spot „Chytrý účet pro podnikatele“ od Raiffeisenbank

„Protože se nám osvědčilo propojení osobního a podnikatelského světa, nabízíme v případě Chytrého a Aktivního účtu v podstatě stejné poplatky a služby jak na osobní, tak podnikatelské straně. Světovým účtem pro podnikatele pak dorovnáváme nabídku o komplexní tarif vhodný pro aktivní kontakt se zahraničím a s prémiovým bankovním servisem,” říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Reklama
ČEZ

Chytrým podnikatelským účtem chce banka oslovit malé podnikatele a živnostníky, kterým záleží na vedení účtu zdarma bez nutnosti plnit jakékoliv podmínky.

„Věříme, že se nám podařilo sestavit nabídku účtů v té nejvyšší kvalitě, která nás opět  dostane na špici mezi ostatní banky. Akvizici podnikatelských účtů podpoříme od února kampaní, která se ponese v duchu našeho nového konceptu Respekt,” doplňuje Kopecká.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)