Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Adidas nasadil do kin Cinema City 3D hologramy

Společnost New Age Advertising, která pro českou síť kin Cinema City zajišťuje kinoreklamu uvedla na český reklamní trh 3D hologram v rámci kampaně Superstar značky Adidas. K vidění je v multiplexech Cinema City, kde doplňuje reklamní spoty na plátnech.

V únoru v kinech Cinema City odstartovala kampaň značky Adidas 60 sekundovým spotem doprovázeným 3D hologramem. Zatím je uváděn v pražských multiplexech Cinema City Slovanský dům, Letňany a Nový Smíchov.

„Premiérové použití 3D hologramů v českých kinech pro reklamní sdělení je úžasnou ukázkou toho, jak kreativní může být v síti Cinema City propojení spotu na plátně s unikátní off-screen aktivitou,“ říká Žaneta Alešová, Sales Manager New Age Advertising a dodává: „Jsem si jistá, že žádný z návštěvníků multiplexů, v nichž jsme 3D hologramy využili, je nepřehlédne a bude si díky tomuto jedinečnému formátu samozřejmě dobře pamatovat i komunikovaný produkt.“

Reklama
ČEZ

3D hologramy jsou pro účely kampaně pronajaté od společnosti Stakohome a jedná se o samostatné dálkově ovládané jednotky, které zprostředkovávají pohybující se obraz.

„Adidas má špičkové technologie a inovace v genech, a tak hledáme nové přístupy i v oblasti marketingové komunikace. Kombinace spotu na plátně s unikátním 3D hologramem ve foyer multiplexu Cinema City, přesně splňuje náš záměr kampaně, kterou si návštěvníci kina budou pamatovat,“ vysvětluje Zuzana Fabčinová ze společnosti Adidas.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)