Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mana spustila kampaň s 3D reklamou

Český výrobce „superpotravin“ Mana uvedl novou recepturu svého produktu Origin a společně s tím změnil design. Představuje ho v televizní kampani zaměřené na novoroční předsevzetí. Reklama pochází z dílny interního 3D týmu Many a kampaň má kromě kanálů FTV Prima podporu v digitálu, PR i v retailu.

Kampaň představuje nový produkt v novém designovém obalu, především má ale akviziční charakter, cílí na prodeje v retailu a na zákazníky, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletnímu jídlu ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. “Novým spotem jsme jednak chtěli trochu pobavit naše stávající zákazníky, ale také ukázat v novém roce alternativu těm, kteří se třeba snaží cvičit, žít zdravě, ale kvůli svému časovému vytížení zbytečně hladoví, nebo naopak jí nezdravě,” říká brand manažerka Many Dita Pištěková.

Firma se letos se poprvé od svého vzniku rozhodla provést výraznější změnu designu obalu a zapojit jednoduché barevné proužky. “Chtěli jsme, aby i v retailu bylo na první pohled patrné, že se jedná o nový produkt. Design je něco, na čem jsme si vždy hodně zakládali. Jestliže designujeme pomocí nejmodernějších technologií a vědeckých studií to nejlepší funkční jídlo, musí to jít ruku v ruce i s čistým a estetickým designem,” říká spoluzakladatel startupu Grigory Vyatkin.

Reklama
Abovalve
TV Spot Mana – Novoroční předsevzetí

Nové video je již čtvrté, které vytvořil interní digitální tým Many. “Hlavní tváří spotu je už tradičně maskot Cosmo Ape, který se zákazníky komunikuje v hravé formě. Ve všech videích se vždy snažíme zanést prvky humoru a nadsázky, které by měly, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,” říká Vyatkin.

Nová kampaň odstartovala v nadlinkové komunikaci na kanálech FTV Prima na začátku ledna a poběží až do konce měsíce. Po skončení televizní kampaně firma spot více podpoří v onlinu. Mana plánuje svého maskota letos více zapojit do offlinové komunikace. Stane se tváří eventů, road show a ochutnávkových akcí, které firma připravuje i vzhledem k chystanému uvedení své rostlinné alternativy k masu pod názvem ManaBurger.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)