Kaufland přichází s kampaní „Moje první volba“, která vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Effectivity. Startuje 29. ledna a s nejrůznějšími obměnami bude tvořit základní kostru komunikace značky po celý rok. „Kaufland osobně“ je hlavní myšlenka celé komunikace.
„Naše zákazníky oslovujeme jejich křestním jménem a ke každému z nich přistupujeme osobně, neoslovujeme anonymní dav,“ naznačuje princip kampaně Renata Maierl, tisková mluvčí Kaufland ČR. „Začínáme s Janou. Jana je v Kauflandu opravdu pravidelnou zákaznicí, protože je to jedno z nejoblíbenějších jmen v republice,“ vysvětluje Renata Maierl. „Zaměstnanci Kauflandu připravují všechno zboží s láskou, pečlivostí, a osobním nasazením pro každého našeho zákazníka. Ať už je to Jana, Jirka, Lucie, Martin či Jakub,“ doplňuje Renata Maierl.
Křestní jména budou ve vizuálních výstupech kampaně postupně přibývat. Při použití nejfrekventovanějších 30 jmen Kaufland jmenovitě osloví až 4,5 milionu zákazníků. V komunikaci se také objeví skutečná jména zákazníků a všichni, kteří v reklamním spotu představují zaměstnance Kauflandu, jimi skutečně jsou. „Příjemně nás překvapil velký zájem o interní casting pro televizní spoty. Naši kolegové a kolegyně tím ukázali, že jim na práci v naší společnosti záleží. Je pro nás důležité, aby i pro ně byl Kaufland jejich první volbou,“ dodává tisková mluvčí.
Kampaň „Moje první volba“ je komunikační koncept značky Kaufland pro stávající i budoucí období a bude mediálně silně podpořen. S kampaní se lidé setkají přímo na prodejnách, v denním tisku a časopisech, v on-line prostoru či na venkovních reklamních nosičích. Hlavní pilíř bude stále postaven na televizních obrazovkách. Hudbu ke kampani složil Václav Noid Bárta, který je i součástí Mojí první volby. Melodie bude zasazena v televizním spotu, rádiích, v online prostoru, ve videoklipu i při dalších doprovodných aktivitách.