Společnost MetroZoom poskytující síť reklamy v metru přináší možnost využít přesněji zacílené sítě, 14denní periodu kampaní a brzy také možnost sestavovat kampaně přesně pro cílovou skupinu klienta s využitím big dat mobilního operátora.
Novinkou v reklamě v pražském metru, kterou MetroZoom svým klientům poskytuje, je také možnost využití zacílených sítí na konkrétní socioekonomické skupiny. V současné době je připraveno 6 takových sítí.
Síť Centrum cílí na centrum Prahy, nejfrekventovanější stanice, mladou populaci a turisty. Síť Shopping je zaměřena na pokrytí největších obchodních center v Praze. Síť Business pokrývá největší pražská business centra. Síť Rezident je sítí s cílením na běžnou populaci. Síť Street využívá těch nejlepších CLV umístěných v nadzemí u vstupů a výstupů do/z metra. Síť Journal nabízí CLV v těsné blízkosti trafik, které se nachází ve vestibulech metra.
„Naši klienti již nebudou muset vybírat jen plochu po ploše, ale v případě jejich zájmu jim kromě kusového prodeje nabídneme také využití i předem připravené, zacílené a naplánované sítě přesně dle potřeby jejich kampaní. Chtěli jsme tak vyjít vstříc potřebám našich klientů a nabídnout jim jednoduchý a efektivní způsob nákupu reklamy v metru,“ vysvětluje Marek Pavlas, jednatel společnosti MetroZoom.
Nový roznměr venkovní reklamy v metru, kterou MetroZoom na český trh přináší, má pro klienty znamenat i možnosti využití big dat mobilního operátora pro plánování a přesné cílení svých reklamních kampaní.
„Klienti skupiny BigBoard již několik let mohou pro přesné plánování svých OOH kampaní využít nástroj BigPlan, díky kterému je možné kampaně přesně cílit na požadované cílové skupiny a získat ke svým kampaním i standardní mediální ukazatele. Tuto možnost bychom chtěli klientům MetroZoom nabídnout poprvé i v metru. Pomocí big dat mobilního operátora budeme znát toky všech typů cestujících v každé stanici v každou denní dobu, každý den v týdnu,“ pokračuje Marek Pavlas.