K 10. výročí spustila liberecká PR a marketingová agentura Parliamo narozeninovou kampaň. Slogan 10 let v PR… se začátkem října objevil na billboardech i v onlinu po regionu.
„Nabízíme komplexní marketingové služby, nicméně naše ,rodinné stříbro´ je stále PR. Takže jsme ho chtěli v kampani dobře prodat, což se povedlo,“ říká Lenka Vrátná, spolumajitelka agentury. Za vizuálem kampaně stojí grafik Ondřej Musil.
Kampaní, jež ve dvou etapách poběží až do konce listopadu, cílí Parliamo na klienty z Libereckého kraje, Mladoboleslavska a Šluknovského výběžku. „Dobrý marketing se dá dělat i mimo Prahu, najmout si agenturu z regionu je pro firmy výrazně výhodnější. Zárukou úspěchu je podrobná znalost klienta i regionálních specifik. A to zkrátka na dálku nezískáte. Ale pracovat s celostátními médii jde i z Liberce velmi dobře,“ vysvětluje Lenka Vrátná.
V současné době patří mezi klienty Parliama například společnosti Drylock Technologies, MEGA, Tecmaplast, iQLANDIA,Kodap, Oblastní galerie Liberec či Liberecký kraj, v minulosti zastupovalo značky jako Nuk, Bushman či Assa Abloy. Má za sebou i řadu kampaní pro německé klienty.