Zpravodajské weby Drbna expandují

Weby skupiny Trima News vycházející pod názvem Drbna na podzim rozšiřují své působení o další kraj a chtějí mít přes milion čtenářů.

Na podzim rozšiřuje projekt Drbna své působení o další krajské město, konkrétně Karlovy Vary. „Karlovy Vary mají podle nás velký potenciál z čtenářského i obchodního hlediska. Věřím, že i v tomto kraji veřejnost Drbnu přijme podobně vřele jako ve zbytku republiky,“ doplnil spolumajitel vydavatelství Petr Jiřička.

Skupina očekává v druhé polovině roku významný organický růst u Hradecké a Plzeňské Drbny. Hradecká Drbna zůstala za očekáváním, proto vydavatel sáhl ke změně na postu šéfredaktora. Stal se jím Martin Doležal, který má zkušenosti například z Deníku. Tato volba se teď jeví jako správná. Plzeňská Drbna je nejčerstvějším přírůstkem ve skupině.

Zpravodajské weby vydavatelství TRIMA NEWS aktuálně působí v sedmi regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz), Liberci (LibereckáDrbna.cz), Hradci Králové (HradeckáDrbna.cz) a Plzni (PlzeňskáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz.

Zpravodajské weby Drbna podle vlastního vyjádření zažívají historicky nejúspěšnější rok své osmileté historie. Během srpna se počet reálných uživatelů přiblížil 800 tisícům a počet zobrazení stránek 3,5 milionu (měření NetMonitor). Meziročně má jít o zhruba devadesátiprocentní růst.

„Pokračujeme ve strategii, kterou jsme si nastavili v průběhu tohoto roku a věříme, že díky organickému růstu se na přelomu roku přehoupneme přes milion unikátních čtenářů měsíčně,“ shrnul za Trima News s.r.o. jednatel Libor Matoušek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia