Česká developerská skupina Contera letos slaví 10 let na trhu. K tomuto jubileu mění logo i celou vizuální identitu. Dojde i na přejmenování business parků.
Po deseti letech svého fungování mění Contera své logo a s ním i celý vizuální styl. Nové logo včetně vizuální identity vytvořilo kreativní studio Vkontextu, se kterým společnost Contera spolupracuje.
„Redesign logotypu Contera vyšel z původní varianty grafické značky společnosti. Čtvercový fragment starého loga změnil svoji polohu a nahradil písmeno „O“ v názvu značky. Tento výsledný grafický prvek se stal těžítkem celého logotypu. Symbolizuje pohyb, dynamiku, ekologii a energii,“ vysvětluje Ondřej Vala, kreativní ředitel agentury Vkontextu.
„Nový logotyp je jednoduchý, minimalistický a lépe odráží filozofii naší společnosti. Se změnou souvisí i přejmenování parků Green Square na Contera Parky, ke kterému dojde během letošního podzimu,” doplňuje Erika Straškrabová, nová marketingová manažerka společnosti Contera.
Společnost Contera byla založena v roce 2009. Za dobu svého desetiletého působení na českém trhu postavila a vlastní průmyslové parky v Ostravě, Říčanech, Teplicích a Rychnově u Jablonce nad Nisou. Celková pronajímatelná plocha parků je 209 500 m2.
Společnost Contera letos uzavřela strategické partnerství s americkým investičním fondem TPG. „Toto partnerství nám díky větší kapitálové síle umožní dál významně růst i stabilizovat a rozšiřovat naše portfolio,“ uvedl Dušan Kastl, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Contera.