Vkontextu vytvořili novou vizuální identitu pro společnost Contera

Česká developerská skupina Contera letos slaví 10 let na trhu. K tomuto jubileu mění logo i celou vizuální identitu. Dojde i na přejmenování business parků.

Po deseti letech svého fungování mění Contera své logo a s ním i celý vizuální styl. Nové logo včetně vizuální identity vytvořilo kreativní studio Vkontextu, se kterým společnost Contera spolupracuje.

„Redesign logotypu Contera vyšel z původní varianty grafické značky společnosti. Čtvercový fragment starého loga změnil svoji polohu a nahradil písmeno „O“ v názvu značky. Tento výsledný grafický prvek se stal těžítkem celého logotypu. Symbolizuje pohyb, dynamiku, ekologii a energii,“ vysvětluje Ondřej Vala, kreativní ředitel agentury Vkontextu.

„Nový logotyp je jednoduchý, minimalistický a lépe odráží filozofii naší společnosti. Se změnou souvisí i přejmenování parků Green Square na Contera Parky, ke kterému dojde během letošního podzimu,” doplňuje Erika Straškrabová, nová marketingová manažerka společnosti Contera.

Společnost Contera byla založena v roce 2009. Za dobu svého desetiletého působení na českém trhu postavila a vlastní průmyslové parky v Ostravě, Říčanech, Teplicích a Rychnově u Jablonce nad Nisou. Celková pronajímatelná plocha parků je 209 500 m2.

Společnost Contera letos uzavřela strategické partnerství s americkým investičním fondem TPG. „Toto partnerství nám díky větší kapitálové síle umožní dál významně růst i stabilizovat a rozšiřovat naše portfolio,“ uvedl Dušan Kastl, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Contera.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia