Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Uvedení obchodních center Westfield odstartuje série hudebních vystoupení

V rámci uvedení retailové značky Westfield v České republice vystoupí hudební skupina Clean Bandit.

Společnost Unibail-Rodamco-Westifled (URW) dnes oznámila dvě hudební vystoupení mezinárodních interpretů v obchodních centrech Westfield Chodov v České republice a Westfield Arkadia v Polsku. Oznámení navazuje na v zahraničí již dříve zveřejněná plánovaná vystoupení mezinárodních hvězd v obchodním centru ve Švédsku a sedmi obchodních centrech ve Francii, kde se během září představí John Legend, Rita Ora, Aya Nakamura nebo Kendji. Živá vystoupení se konají u příležitosti uvedení značky Westfield v deseti obchodních centrech v Evropě.

Značka Westfield, která působí na území Velké Británie a Spojených států, bude poprvé představena i v kontinentální Evropě a do svého názvu ji převezme sedm center ve Francii, dále po jednom v Polsku, Švédsku a České republice. Další centra z portfolia Unibail-Rodamco-Westfield přibydou v následujících dvou letech.

Reklama
MMcite

„Uvedení světově proslulé značky Westfield v kontinentální Evropě přichází v době, kdy spotřebitelé očekávají od návštěvy nákupního centra více než jen samotný nákup. Po akvizici firmy Westfield v roce 2018 je toto uvedení dalším milníkem v naší globální strategii a je to zároveň v tomto odvětví historicky první rebranding provedený v takovémto rozsahu,“ říká Christophe Cuvillier, CEO skupiny Unibail-Rodamco-Westfield.

Myf Ryanová, CMO pro Evropu a ředitelka pro značku a strategický marketing skupiny Unibail-Rodamco-Westfield podotýká: „Značka Westfield v sobě spojí to nejlepší z lokálního a z celosvětového. Zachováme místní identitu a propojenost s komunitou a současně navážeme na úspěch jiných světových nákupních destinací Westfield, jakými jsou Westfield London nebo Westfield Stratford City, tak, abychom zážitek z návštěvy pozvedli na novou úroveň. Vystoupení světových hvězd populární hudby budou prvními z mnoha dalších akcí a eventů, které centra svým zákazníkům nabídnou.“

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu