Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Platforma Radix zrychluje dostupnost dat z čínského onlinu

Losangeleská agentura Hylink Digital nabourává způsob fungování čínského trhu s digitálními daty uživatelů. Dosahují toho svou novou platformou Radix, která analyzuje informace důležité pro klienty. S touto zprávou přišel magazín Adweek.  

Ve světě digitálního marketingu při získávání náhledu na nejzákladnější uživatelská čísla panuje v dostupnosti nástrojů relativní stupeň demokratizace. I ty nejmenší společnosti s minimálními výdaji mají k dispozici alespoň nějakou formu přístupu k datům třetích stran, které se zabývají chováním zákazníků a úspěšností kampaní. V Číně je přesto složité takové informace získat.  

Celkově jsou možnosti získávání dat v Číně velmi neprůhledné. Nejsou zde totiž žádné sjednocující platformy, které by zpřístupňovaly informace od tamních digitálních titánů jako jsou Baidu, Tencent, JD.com, WeChat a Alibaba. 

Reklama
ČEZ

„Sdílení dat probíhalo buď mezi agenturou a klientem, klientem a vydavatelem nebo agenturou a vydavatelem,“ říká v  rozhovoru pro Adweek Humprey Ho, managing director společnosti Hylin Digital pro Severní Ameriku. A dále popisuje způsob přístupu k potřebným údajům: „Nejsou přístupné pouhou registrací k reklamnímu účtu, nebo platformě. V Číně je vše o vlivu a vyjednávání. Čím větší máte jako agentura výdaje, tím větší máte přístup k datům,” uvádí Ho. Na výsledky tak mohou firmy čekat i několik měsíců.  

Díky potřebě zpřístupnění dat z rozsáhlého čínského trhu, který zahrnuje kolem 830 milionů internetových uživatelů, vytvořila společnost Hylink vlastní nástroj Radix. Radix analyzuje prodejní data po kampaních a interakce na populárních sociálních platformách v zemi. Klienti tak získávají informace, které jim pomáhají s jejich budoucími reklamními postupy. Systém je momentálně v testovací beta fázi a Radix zatím nedodává data v reálném čase. Nejčerstvější získaná data jsou totiž 72 hodin stará, přesto ale nástroj dokáže uživatelům ušetřit měsíce čekání.  

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)