Obchodní centra CPI Property Group mají novou webovou prezentaci

Skupina CPI Property Group (CPIPG), největší tuzemský vlastník maloobchodních ploch, spustila ve spolupráci s agenturou Giant interactive 13 webových prezentací pro téměř všechna česká obchodní centra z jejího portfolia.

Modernizací neprochází jen interiéry a exteriéry obchodních center, ale také jejich prezentace na webu. „Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat zcela nový koncept, který by vizuálně a technologicky propojil všechna naše česká centra. Zároveň však bylo nutné zachovat jedinečný styl a respektovat potřeby každého z nich,“ říká Petra Knoblochová, Retail Project Manager ve společnosti CPI Property Group a pokračuje: „Díky skvělé spolupráci s agenturou Giant interactive se podařilo první fázi projektu dokončit již za 11 měsíců.“

Součástí realizace je kromě nových webů i administrační rozhraní pro více než 250 uživatelů s různými přístupovými právy. Kromě kompletní správy webu (včetně online mapy) umožňuje i obousměrnou komunikaci mezi vlastnickou firmou CPIPG, externím správcem centra a nájemci. „V posledních měsících jsme se soustředili na finalizaci prezentací a nyní díky zpětné vazbě od návštěvníků webů a dat z analytických nástrojů máme již dostatečné množství materiálu na další rozvoj,” uvádí Jan Vítek, který spolu s Tomášem Cindrem vedl projekt na straně realizátora.

Další etapou nyní bude implementace navržených vylepšení. Do budoucna se pak očekává integrace mapových podkladů do informačních tabulí přímo v centrech. Nového webu se dočkalo celkem 13 z 15 českých obchodních center ve vlastnictví CPI Property Group. Výjimku tvoří pouze pražské obchodní centrum Spektrum, které momentálně prochází kompletní přestavbou a Zlatý Anděl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia