Skupina CPI Property Group (CPIPG), největší tuzemský vlastník maloobchodních ploch, spustila ve spolupráci s agenturou Giant interactive 13 webových prezentací pro téměř všechna česká obchodní centra z jejího portfolia.
Modernizací neprochází jen interiéry a exteriéry obchodních center, ale také jejich prezentace na webu. „Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat zcela nový koncept, který by vizuálně a technologicky propojil všechna naše česká centra. Zároveň však bylo nutné zachovat jedinečný styl a respektovat potřeby každého z nich,“ říká Petra Knoblochová, Retail Project Manager ve společnosti CPI Property Group a pokračuje: „Díky skvělé spolupráci s agenturou Giant interactive se podařilo první fázi projektu dokončit již za 11 měsíců.“
Součástí realizace je kromě nových webů i administrační rozhraní pro více než 250 uživatelů s různými přístupovými právy. Kromě kompletní správy webu (včetně online mapy) umožňuje i obousměrnou komunikaci mezi vlastnickou firmou CPIPG, externím správcem centra a nájemci. „V posledních měsících jsme se soustředili na finalizaci prezentací a nyní díky zpětné vazbě od návštěvníků webů a dat z analytických nástrojů máme již dostatečné množství materiálu na další rozvoj,” uvádí Jan Vítek, který spolu s Tomášem Cindrem vedl projekt na straně realizátora.
Další etapou nyní bude implementace navržených vylepšení. Do budoucna se pak očekává integrace mapových podkladů do informačních tabulí přímo v centrech. Nového webu se dočkalo celkem 13 z 15 českých obchodních center ve vlastnictví CPI Property Group. Výjimku tvoří pouze pražské obchodní centrum Spektrum, které momentálně prochází kompletní přestavbou a Zlatý Anděl.