Největší tuzemský potravinářský řetězec Kaufland představuje vlastní značku, která má zaštiťovat kvalitu od českých výrobců.
„Navazujeme na staletou tradici sousedských trhů – jarmarků pořádaných na obecních náměstích, na nichž si občané mezi sebou nabízeli vlastní kvalitní a čerstvé výrobky,“ vysvětluje inspiraci pro název nové značky Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Pod značkou K-Jarmark se jako první představují mléčné produkty, pečivo, uzeniny nebo minerální vody. Do roka bude v nabídce pod značkou K-Jarmark přes 200 výrobků. Výrobky K-Jarmark jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy. Slovo Jarmark má pak navozovat místo pro setkávání lidí za účelem nákupu zboží.
Všechny výrobky s označením K-Jarmark podle Kauflandu podléhají přísným normám a pravidlům. Týkají se nejen receptur, surovin, technologických postupů, ale i obalů. Výrobci zařazení pod značku K-Jarmark musí splňovat platné certifikace výrobních provozoven a úspěšný Kaufland audit. Dodržování receptur je pravidelně kontrolováno laboratorními testy a ochutnávkami.