Reklama
Megaboard

Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

Největší tuzemský potravinářský řetězec Kaufland představuje vlastní značku, která má zaštiťovat kvalitu od českých výrobců.

„Navazujeme na staletou tradici sousedských trhů – jarmarků pořádaných na obecních náměstích, na nichž si občané mezi sebou nabízeli vlastní kvalitní a čerstvé výrobky,“ vysvětluje inspiraci pro název nové značky Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Pod značkou K-Jarmark se jako první představují mléčné produkty, pečivo, uzeniny nebo minerální vody. Do roka bude v nabídce pod značkou K-Jarmark přes 200 výrobků. Výrobky K-Jarmark jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy. Slovo Jarmark má pak navozovat místo pro setkávání lidí za účelem nákupu zboží.

Mohlo by vás zajímat:: Kaufland uvedl novou značku K-Jarmark

Všechny výrobky s označením K-Jarmark podle Kauflandu podléhají přísným normám a pravidlům. Týkají se nejen receptur, surovin, technologických postupů, ale i obalů. Výrobci zařazení pod značku K-Jarmark musí splňovat platné certifikace výrobních provozoven a úspěšný Kaufland audit. Dodržování receptur je pravidelně kontrolováno laboratorními testy a ochutnávkami.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále