Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ZOOT vstupuje do retailu

Online obchod buduje síť kamenných prodejen, první otevírá v obchodním centru Černý Most

Český online obchod s módou poprvé ve své historii vstupuje do klasického retailu. ZOOT vůbec poprvé otevřel 26. srpna velký kamenný obchod. Stalo se tak v pražském obchodním centru Černý Most. Společnost očekává, že další podobně laděné prodejny budou následovat po celé republice.

„V podobném duchu jako prodejnu v Centru Černý Most chceme předělat i stávající známé Výdejny radosti. Pořád si zde zákazníci budou moci vyzvedávat online objednávky, přičemž budou moci vybírat i z nabídky zboží na místě. V prodejnách narazí především na nejprodávanější zboží na ZOOTu,” přibližuje současný ředitel společnosti Lukáš Uhl s tím, že proměnou projde kompletní síť výdejen, které se změní na prodejny. Robert Vojáček, ředitel pro růst, k tomu dodává: “Silně věříme v to, že technologický pokrok v následujících 20 letech neodbourá zážitek a emoci z toho, že si věc osaháte a vyzkoušíte. I proto otvíráme tento náš první flagship store, který je naší první vlaštovkou mezi bezkompromisní symbiózou online a offline světa.”

Reklama
ČEZ

Pilotní prodejna v jednom z největších obchodních center v ČR bude mít rozlohu 270 metrů čtverečních. Zákazníci v ní najdou oblečení a doplňky od zhruba 50 značek ze zhruba 200, které má ZOOT v nabídce. Nejšířeji bude zastoupená dámská sekce a home, kam spadají nejrůznější bytové doplňky a podobně. Z jednotlivých značek budou mít přítomné Dorothy Perkins, Only, Jacqueline de Yong, Vero Moda a nebo také Vila. “Z našich dat vidíme růst udržitelné kategorie eko-bio-fér, kterou postupně navyšujeme v celkovém nákupu. V obchodě budeme mít dokonce svůj speciální koutek a to hned u mechového loga,” doplnil Vojáček.

Mezi novinkami prodejny bude i proškolený personál, který bude schopen zákazníkům poradit a pomoci. To je jedna z věcí, kterou dřívější Výdejny radosti postrádaly. Po vizuální stránce bude prodejna ZOOT laděna do korporátních barev, tedy žlutá, černá a bílá. Interiéru budou dominovat dřevěné prvky a také stojany se štendry ve tvaru písmene Z. Prostředí zpříjemní taktéž mech a pokojové rostliny od Haenke. Za návrhem interiérů stojí Radim Sokolář, Martin Koons a Max interiér.

Psali jsme:: ZOOT vstupuje do retailu

Online prodejce chce do budoucna v retailu nadále posilovat. “Během několika měsíců budeme schopni vyhodnotit fungování této prodejny. To nám ukáže, na jaká místa a s jakým sortimentem se nadále orientovat,” uzavřel Uhl s tím, že již nyní je jasné, že klasické prodejny budou úspěšné a rentabilní. První vlaštovkou byla výdejna u metra Budějovická. Ta po zaplnění zbožím začala rychle fungovat jako klasický obchod schopný si vydělat na svůj vlastní provoz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)