Mezinárodní festival reklamy PIAF už příští rok nebude

Mezinárodní festival reklamy PIAF se příští rok už neuskuteční. Končí tak i spolupráce se společností Blue Events na konferenci Communication Summit. PIAF tak završil desetiletí existence, během kterého přivedl do Prahy řadu světových tvůrců.

Mezinárodní festival založil Martin Štěpánek, někdejší ředitel a spolumajitel skupiny Publicis v České republice. Podle prohlášení organizátorů se formát festivalu PIAF vyčerpal. Především v souvislosti s převisem nabídky konferenčních aktivit a proměnou zájmu odborné veřejnosti s důrazem na efektivitu. Podle vyjádření zástupců PIAF už k zásadní rekonstrukci chyběla motivace.

„Chci poděkovat všem partnerům a přátelům, kteří PIAFu pomáhali a podporovali jej. Věřím, že pro řadu mých bývalých kolegů v branži byla účast v soutěži, porotě nebo na konferencích profesionálně přínosná,“ říká Martin Štěpánek.

V České republice tak budou příležitostí pro srovnání nadále akce národního rozsahu jako jsou ADC Creative Awards, EFFIE, Zlatá pecka soutěže specializované na jednotlivé komunikační disciplíny.

Prague International Advertising Festival se poprvé konal v roce 2010 na pražském Žofíně. Konference PIAF se profilovala na specifických tématech, jako byl například sportovní marketing nebo komunikace státu, která přednášeli zahraniční řečníci.

Kreativní soutěž pořádal PIAF do roku 2017. V posledních dvou letech spolupořádal průřezovou konferenci Communication Summit společně se společností Blue Events. Mezi osobnostmi, které přijeli do Prahy na PIAF, nechyběli Jean Marie Dru, Michael Conrad, Eric Scheufler, Alexander Schill, Ben Tollet a další .

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia