JTI začíná v Česku propagovat nové e-cigarety Logic Compact

Tabákový koncern Japan Tobacco International (JTI) přichází s vlastní verzí elektoronických cigaret. Vedle Glo od Brtitish American Tobacco a Iquos od Philip Morris tak do svého portfolia zařazuje další volbu mimo klasické cigarety na českém trhu i JTI.

JTI, výrobce cigaret Camel a Winston, uvádí, že je první velkou tabákovou firmou v Česku, která nabídne vlastní e-cigaretu. Logic Compact, bezúdržbová e-cigareta funguje na principu jednorázové magnetické kapsle s e-liquidem s nikotinovou solí. Logic podle vyjádření JTI neobsahuje žádný tabák a protože v něm nedochází k hoření, neprodukuje tolik toxických látek a nezapáchá.

E-cigareta nemá tlačítka a využívá pouze jednorázové magnetické kapsle, které firma nabízí ve třech různých příchutí. Plné dobití e-ciagrety má trvat okolo 70 minut a umožňuje asi 210 potáhnutí. Při potahování ze zařízení se podle firmy uvolňuje o 95 procent méně složek, které mezinárodní zdravotnická organizace WHO považuje u cigaret za rizikové. „Vapování, tedy vdechování aerosolu obsahujícího nikotin, je jednou z nejmodernějších alternativ ke klasickému kouření,“ uvedl mluvčí JTI Jiří Hauptmann.

Doporučená cena Logic Compact je 399 korun a jednorázová  kapsle s uzavřenou náplní bude stát 85 korun. E-cigeretu v šedé variantně a jednotlivé kapsle s příchutěmi bude možné koupit v několika sítích trafik a na čerpacích stanicíc. Plná nabídka variant Logicu bude na e-shopu značky. Koncern JTI v Česku chystá do konce roku také kamenný a mobilní pop-up store. JTI drží na českém trhu 20,9 % podíl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia