Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Program Retail Summitu 2019 otevírá témata budoucnosti

Retail Summit 2019, s hlavním tématem zákaznický zážitek, se uskuteční v Praze 4. – 6. 2. 2019. Bude se věnovat jak „věčným“ otázkám úspěšného obchodování, tak řadě nových oblastí.

Konference otevře například téma prosazení principů udržitelnosti, rozvoje nové mega-kategorie smart home, využívání digitálních technologií nejen v internetovém obchodě, ale i v kamenných prodejnách nebo posunu e-commerce od taktických přístupů ke strategickému řízení.    

Do diskuse o tom, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností ke skutečně pozitivnímu zážitku, se zapojí 130 osobností. Program Retail Summitu 2019 se samozřejmě nemůže vyhnout „věčným“ tématům úspěšného obchodování, která jsou a navždy budou aktuální – zejména pak vztahům s klíčovými partnery retailerů jako jsou zákazníci, dodavatelé, spolupracovníci a vláda.

Jednou z velkých otázek, kterou bude Retail Summit 2019 řešit, je udržitelnost.  V tuto chvíli je už zjevné, že nejde jen o módní výstřelek ekologických hipsterů, ale o trend, na který je třeba se podívat detailněji a diskutovat jej v souvislostech. O přínosech tohoto postoje na Retail Summitu 2019 promluví zástupci řady firem, mimo jiné Ahold Delhaize, L’Oréal, METRO Cash & Carry, IKEA, The Brambles Company nebo Tierra Verde.

Reklama
Abovalve

Program letošního Summitu rovněž otevře systematickou diskusi o nové mega-kategorii, o smart home. Zboží a služby sloužící vytvoření a provozu nového typu domova, odpovídajícího digitálnímu věku, patří mezi nejzajímavější položky z přihrádky „rozvojové příležitosti“. O tom, jak tuto šanci uchopit, promluví zástupci významných výrobců, retaileři i dodavatelé služeb – konkrétně E.ON Energie, IKEA, Jablotron, Mall Group nebo Insight Home.

Konferenci připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Podpořila ji řada partnerů, největší podporu poskytly společnosti Kofola, Mastercard, Plzeňský Prazdroj, SAP/Mibcon a TCC.  

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)