Asociace content marketingu (ACM) realizuje první průzkum obsahového marketingu v ČR

Třetí ročník průzkumu realizovaného v členských zemích ICMF (International Content Marketing forum) se věnuje tématu Distribuce firemního obsahu: Současný stav a budoucí perspektivy. Cílem průzkumu je zmapovat a porovnat, jakým způsobem se firemní obsah distribuuje v jednotlivých zemích. Přináší také přehled globálních trendů v oblasti content marketingu.

Zaměření samotného průzkumu poukazuje na aplikaci content marketingové strategie a zároveň na slabou míru samostatného budgetu na distribuci firemního obsahu. Průzkumu se může účastnit bezplatně libovolná značka, která každý rok investuje do content marketingu a věnuje těmto aktivitám pozornost. Je možné jej vyplnit během 15 minut online.

Data účastníků jsou zpracovávána švýcarskou agenturou scion pod vedením profesora Clemense Kobba a celý průzkum podléhá pravidlům GDPR. Vyplněná data se tedy již nedostávají do Asociace ani k ostatním účastníkům průzkumu. Výsledkem budou anonymní za Českou republiku.

„Jsem ráda, že se ACM již rok účastní aktivit International Content Marketing fora a máme tedy možnost zapojit značky v České republice do tohoto průzkumu po boku Velké Británie, Německa, Rakouska, Norska, Belgie a dalších. Našemu oboru zásadním způsobem chybí konkrétní data, o která by se odborníci mohli opřít při plánování strategií a agentury při jednání s klienty. Jedním z úkolů, které má ACM před sebou je etablovat disciplínu obsahového marketingu vedle klasické reklamy a PR.“ doplňuje Kateřina Borovanská, která vede ACM.

Průzkumu se účastní zakládající členové Asociace content marketignu: BMCzech, Salt&Pepper, Elite solutions, Dark Side, Konektor Social, FREYA, Ambiente, dále na něm spolupracují agentury Boomerang communication, 2Fresh, C3.

Tématem distribuce obsahu se bude zabývat i 3. ročník konference Content marketing, který proběhne 24. 1. 2019, pořádá jej také ACM.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia