Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Asociace content marketingu (ACM) realizuje první průzkum obsahového marketingu v ČR

Třetí ročník průzkumu realizovaného v členských zemích ICMF (International Content Marketing forum) se věnuje tématu Distribuce firemního obsahu: Současný stav a budoucí perspektivy. Cílem průzkumu je zmapovat a porovnat, jakým způsobem se firemní obsah distribuuje v jednotlivých zemích. Přináší také přehled globálních trendů v oblasti content marketingu.

Zaměření samotného průzkumu poukazuje na aplikaci content marketingové strategie a zároveň na slabou míru samostatného budgetu na distribuci firemního obsahu. Průzkumu se může účastnit bezplatně libovolná značka, která každý rok investuje do content marketingu a věnuje těmto aktivitám pozornost. Je možné jej vyplnit během 15 minut online.

Data účastníků jsou zpracovávána švýcarskou agenturou scion pod vedením profesora Clemense Kobba a celý průzkum podléhá pravidlům GDPR. Vyplněná data se tedy již nedostávají do Asociace ani k ostatním účastníkům průzkumu. Výsledkem budou anonymní za Českou republiku.

Reklama
ČEZ

„Jsem ráda, že se ACM již rok účastní aktivit International Content Marketing fora a máme tedy možnost zapojit značky v České republice do tohoto průzkumu po boku Velké Británie, Německa, Rakouska, Norska, Belgie a dalších. Našemu oboru zásadním způsobem chybí konkrétní data, o která by se odborníci mohli opřít při plánování strategií a agentury při jednání s klienty. Jedním z úkolů, které má ACM před sebou je etablovat disciplínu obsahového marketingu vedle klasické reklamy a PR.“ doplňuje Kateřina Borovanská, která vede ACM.

Průzkumu se účastní zakládající členové Asociace content marketignu: BMCzech, Salt&Pepper, Elite solutions, Dark Side, Konektor Social, FREYA, Ambiente, dále na něm spolupracují agentury Boomerang communication, 2Fresh, C3.

Tématem distribuce obsahu se bude zabývat i 3. ročník konference Content marketing, který proběhne 24. 1. 2019, pořádá jej také ACM.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)