Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rozdíl mezi nakladatelem a vydavatelem. A oprava zlata z Cannes

Ve vydání MAM 22/2018 jsme v přehledu krátkých zpráv uvedli, že se společnost Sony pořízením většinového podílu ve firmě EMI stala největším hudebním vydavatelstvím na světě. Tato informace je nepřesná. Jak upozornil tuzemský generální ředitel Universal Music Tomáš Filip, transakce se týkala odlišné části hudebního byznysu – nakladatelství. „To je v hudební branži agent, který zastupuje autora stran užití jeho skladeb. Je to velice minoritní část byznysu, které se věnuje i naše divize Universal Music Publishing Group. Ta byla do této doby největším světovým nakladatelem a Sony dokoupením EMI nás v tomto segmentu předstihla,“ vysvětluje Filip.

Naopak hudebních vydavatelství, tedy nahrávacích společností, které skladby uvádějí na trh, se obchod netýkal. Za chybu se omlouváme.

Zlato z Cannes

Šotek řádil také ve vydání 24/2018. V článku pod názvem Cannes: Češi poslali 166 přihlášek, v němž shrnujeme letošní ambice českých agentur na kreativním festivalu Cannes Lions, nesprávně vyšlo, že loni byla zlatá agentura McCann Prague.

Reklama
MMcite

V roce 2017 ale Zlatého lva získala Young & Rubicam, a to v kategorii Print and publishing, jak jsme ostatně už dříve informovali. Čtenářům i agentuře se za nedopatření omlouváme.

 

V čísle 23/2018 zvítězil v hodnocení tiskových reklam vizuál pro Rádio Impuls. Chyběla ale informace o vítězné agentuře, doplňujeme tedy, že šlo o Leo Burnett.
Repro: Leo Burnett

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu