Reklama
Megaboard

Sekaná

Společnost SafeDX, která poskytuje cloudové IT služby, nově mediálně zastupuje agentura PRAM Consulting.

Toyota ČR v rámci partnerství s Českým paralympijským výborem v novém videu představuje osudy českých reprezentantů ve sledge hokeji, kteří v Pchjongčchangu obsadili šesté místo.

Server o zdravém životním stylu Vitalia.cz z vydavatelství Internet Info má novou podobu. Důvodem změny je snaha o moderní design, přehlednost a hlavně responzivitu.

Týdeník Euro připomíná své letošní 20. narozeniny i sérií mutací svých obálek. U čísla 20 vznikly hned tři její varianty: pro čtenáře, inzertní klienty a také pro zákazníky Bageterie Boulevard.

E-shop Rohlik.cz podnikatele Tomáše Čupra má novou kampaň, ve které ukazuje svoje zákazníky jako rodinu. Ti – spolu se zaměstnanci – v ní i vystupují.

Národní galerie v Praze představila svoji vůbec první mobilní aplikaci „Skrytá tajemství středověkých obrazů“, která nabízí interaktivní prohlídku deskových maleb z expozice středověkého umění v Anežském klášteře.

Vodafone spustil celostátní kampaň „Kde je připojeno, tam je dovoleno“. Jejím cílem je propagovat službu Red+Home, tedy propojení mobilního volání a mobilního a pevného internetu.

Realitní skupina CPI Property Group oznámila, že loni posílila svou pozici největšího majitele a provozovatele obchodních center v Česku. Firma rok ukončila celkově se 14 obchodními centry, která navštívilo 70 milionů lidí.

„Dvojky se neberou tak vážně,“ tvrdí o sobě v novém TV a internetovém spotu e-shop CZC.cz, který do reklamy využil ikonické záběry ze starých filmů, reportáží, virálů z YouTube a videobank.

V 18. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje produktové novinky a inovace, se staly absolutním vítězem žvýkačky Mentos Pure Fresh společnosti Perfetti Van Melle.

Mediální dům Czech News Center prostřednictvím sesterské společnosti CIL rozšířil své portfolio o další typ služby – jízdní řády Bileto.

V Radě ČT obsadí křeslo režisér a scenárista Vlastimil Venclík, v Radě ČRo lékař Petr Arenberger.

Radiožurnál má nový web s webkamerami a větším prostorem pro zpravodajství. Dominantním prvkem domovské stránky je okno odkazující na on-line stream na YouTube.

Ikea využila britskou královskou svatbu ve svůj prospěch a podpořila prodej židle Harry sloganem „Nebojte, Harry je pořád k mání.“

Philips připomněl, že letos uplynulo 80 let od okamžiku, kdy byla na trh uvedena první televize této značky. Samotná společnost vznikla už v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále