Společnost SafeDX, která poskytuje cloudové IT služby, nově mediálně zastupuje agentura PRAM Consulting.
Toyota ČR v rámci partnerství s Českým paralympijským výborem v novém videu představuje osudy českých reprezentantů ve sledge hokeji, kteří v Pchjongčchangu obsadili šesté místo.
Server o zdravém životním stylu Vitalia.cz z vydavatelství Internet Info má novou podobu. Důvodem změny je snaha o moderní design, přehlednost a hlavně responzivitu.
Týdeník Euro připomíná své letošní 20. narozeniny i sérií mutací svých obálek. U čísla 20 vznikly hned tři její varianty: pro čtenáře, inzertní klienty a také pro zákazníky Bageterie Boulevard.
E-shop Rohlik.cz podnikatele Tomáše Čupra má novou kampaň, ve které ukazuje svoje zákazníky jako rodinu. Ti – spolu se zaměstnanci – v ní i vystupují.
Národní galerie v Praze představila svoji vůbec první mobilní aplikaci „Skrytá tajemství středověkých obrazů“, která nabízí interaktivní prohlídku deskových maleb z expozice středověkého umění v Anežském klášteře.
Vodafone spustil celostátní kampaň „Kde je připojeno, tam je dovoleno“. Jejím cílem je propagovat službu Red+Home, tedy propojení mobilního volání a mobilního a pevného internetu.
Realitní skupina CPI Property Group oznámila, že loni posílila svou pozici největšího majitele a provozovatele obchodních center v Česku. Firma rok ukončila celkově se 14 obchodními centry, která navštívilo 70 milionů lidí.
„Dvojky se neberou tak vážně,“ tvrdí o sobě v novém TV a internetovém spotu e-shop CZC.cz, který do reklamy využil ikonické záběry ze starých filmů, reportáží, virálů z YouTube a videobank.
V 18. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje produktové novinky a inovace, se staly absolutním vítězem žvýkačky Mentos Pure Fresh společnosti Perfetti Van Melle.
Mediální dům Czech News Center prostřednictvím sesterské společnosti CIL rozšířil své portfolio o další typ služby – jízdní řády Bileto.
V Radě ČT obsadí křeslo režisér a scenárista Vlastimil Venclík, v Radě ČRo lékař Petr Arenberger.
Radiožurnál má nový web s webkamerami a větším prostorem pro zpravodajství. Dominantním prvkem domovské stránky je okno odkazující na on-line stream na YouTube.
Ikea využila britskou královskou svatbu ve svůj prospěch a podpořila prodej židle Harry sloganem „Nebojte, Harry je pořád k mání.“
Philips připomněl, že letos uplynulo 80 let od okamžiku, kdy byla na trh uvedena první televize této značky. Samotná společnost vznikla už v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu.