Tipsport natáčel v USA

Nová kampaň sázkové společnosti Tipsport se točila v Praze a ve Spojených státech. Její hlavní tváří je jedna z největších českých hvězd v NHL, Jakub Voráček. Záběry s ním se točily jen v Americe, konkrétně na tréninkovém stadionu Philadelphia Flyers. V ostatních hokejových záběrech místo něj vystupuje dublér, po případě jsou naklíčované v postprodukci.

Tipsport si musel zajistit americký štáb přímo na místě. „Byli jsme limitováni cenou,“ přibližuje Martin Filip, brand manažer divize marketingu. Nakonec padla volba na společnost All Ages Productions sídlící přímo ve Filadelfii, která už dřív pracovala třeba pro Plzeňský Prazdroj. Štáb na místě byl asi pětadvacetičlenný.

Pokud by i jiná firma chtěla zkusit natáčení spotu v Americe, Filip upozorňuje na různou cenovou úroveň nabídek. „Nejvyšší byla víc než třikrát dražší než nejlevnější. Průměrné denní honoráře byly zhruba čtyřikrát vyšší než v Česku,“ uvádí manažer.

Při natáčení za oceánem se podle Filipovy zkušenosti dbá na důsledné dodržování času, protože v zemi mají velkou roli odbory. „Třeba obědová přestávka trvá 30 minut od vydání talíře poslednímu členovi štábu. A do té doby se nesmělo točit dál,“ vzpomíná.

Další odlišnost vidí v tom, že natáčecí štáb je zvyklý, že režisér, agentura i klient sedí ve „video village“ a udílí si pokyny po vysílačce. „V našem případě ale byli všichni celou dobu přímo na place,“ podotýká Filip.
Spolupráce s hokejistou se tímto spotem teprve rozjíždí. „S Jakubem Voráčkem jsme pořídili i sérii fotografií, kterou budeme využívat pro obě naše značky – jak pro Tipsport, tak i pro Chanci,“ říká manažer.

Spot zatím běží v pilotním režimu během zápasů play-off NHL na stanici Nova Sport. Hlavní část kampaně se objeví při přenosech z hokejového mistrovství světa na ČT Sport. Spot bude vidět i při zápasech české hokejové reprezentace a během příštího ročníku Tipsport extraligy.

Kreativu spotu zajistila firma Beef Brothers, lokální produkci Frame100r a postprodukci a vizuální efekty studio Spoon.

Tipsport hledal výraznou, snadno rozpoznatelnou a dostatečně známou tvář. Nakonec vybral hokejistu NHL Jakuba Voráčka.
Foto: Tipsport

„Součástí spolupráce je i podpora Nadace Jakuba Voráčka, která pomáhá lidem s roztroušenou sklerózou,“ říká Martin Filip, brand manažer divize marketingu společnosti Tipsport.
Foto: Tipsport

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Dobré ráno, Česko
Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Beatrice Cornacchia
Veronika Burešová
Aritium
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024