Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Seznam.cz očekává rekordní tržby přes čtyři miliardy

Seznam.cz loni zvýšil tržby na víc než čtyři miliardy korun. V rozhovoru pro ČTK to řekl místopředseda představenstva Pavel Zima s tím, že přesná čísla bude firma znát až po auditu. Víc než polovina příjmů přitom společnosti plyne z tzv. programatické reklamy prodávané a umísťované prostřednictvím služby Sklik. Týdenní sledovanost nové Televize Seznam je srovnatelná s veřejnoprávní ČT Art, nepřesahuje 650 tisíc diváků. Z údajů Asociace televizních organizací plyne, že je televize na 25. místě mezi měřenými kanály na českém trhu. „Náš další cíl je jasný, dostat se do první dvacítky,“ řekl Zima. Zpravodajský web Seznam Zprávy je po dvou letech existence v „černých číslech“ a hospodaří s provozním ziskem.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)