Agentura McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení Air Bank. Do otevřeného tendru, který probíhal od prosince minulého roku, se prý přihlásilo několik desítek zájemců. Šest vybraných agentur se setkalo s interním komunikačním týmem banky. Do dalšího kola, ve kterém už došlo na představení kreativních konceptů, postoupily čtyři subjekty. Ve finále se pak utkaly práce a koncepty McCannu a agentury Yinachi. „Měli jsme šanci potkat různě zaměřené agentury a absolvovali jsme řadu diskuzí nad jejich myšlenkami a návrhy. Nakonec si nás ale získala agentura McCann, se kterou jsme si sedli nejen názorově, ale i lidsky,“ říká Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. Spolupráce začne okamžitě. Air Bank bude ovšem v rámci takzvaného Green Teamu, který fungoval v předcházející agentuře Ogilvy, pracovat se stratégem Tomášem Mrkvičkou a režisérem Martinem Přikrylem. Několikaleté partnerství banky s Ogilvy bylo přitom mimořádně úspěšné a podílelo se nemalou měrou na jejím etablování na českém trhu.