Reklama
Megaboard

Téma: Značka dámských hygienických potřeb Always připravila v libereckém Albertu speciální in-store instalaci. Jak lidé na sítích hodnotili růžový marketing?

Eva Benešová
To je k MDŽ?

Veronika Lojková
Já osobně bych si do toho křesla moc ráda sedla, už jen kvůli tomu, že vypadá fakt pohodlně a chtěla bych si to ověřit, jestli to tak fakt je.

Kristýna Jelínková
Ví, co ženy chtějí!

Karolína Pšeničková
Zrovna jsem přemýšlela nad nějakým novým neokoukaným aranžmá na focení a přitom ho mám pět minut pěšky od baráku.

Alena Břízová
Někdo, kdo sbírá selfíčka, třeba rád posedí.

Romana Richter
Pink queen on the throne. Always.

Markething.cz
Neboli cílová skupina mužů s adolescentním smyslem pro humor zasažená přímo perfektně.

Venda Lukášová Chanova
To skoro vypadá na malou pomstu feministkám od naštvaného chlapa u marketingového kormidla. Chcete zviditelnit a zdůraznit ženskost? Tak tady to máte. Ať je na vás při nákupu vložek dobře vidět. Jak jinak by tenhle divný kýčový nápad hrubě jdoucí proti srsti mohl projít?

Alena Kučerová
Chtěla bych být mouchou na stěně, když tohle nějaký tým vymýšlel. Z jakých předpokladů asi vycházeli.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále