Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Burson-Marsteller se spojí s Cohn & Wolfe

Největší světový komunikační holding WPP oznámil, že spojí PR agenturu Burson-Marsteller a digitálního specialistu Cohn & Wolfe. Nově vzniklý subjekt Burson Cohn & Wolfe (BCW) se má stát jednou z největších fullservisových agentur na světě se zaměřením na integrovanou a digitální komunikaci. Ve 42 zemích světa totiž bude zaměstnávat na čtyři tisíce lidí. Novou agenturu povede stávající ředitelka Cohn & Wolfe Donna Imperato. Předseda představenstva a CEO sítě Burson-Marsteller Don Baer bude „chairmanem“ a bude mít pod palcem PR služby obohacené o element poradenství. Holding si od sloučení slibuje, že efektivně spojí integrovanou komunikaci, kreativní obsah a digitál, který nabízí Cohn & Wolfe v sektorech spotřebního zboží, zdravotnictví a technologií, s public affairs, krizovým managementem a výzkumem, které jsou zase doménou agentury Burson-Marsteller. České republiky se ovšem toto „megaspojení“ patrně nedotkne. Ve stávajícím smíchovském sídle subjektů, které na našem trhu spadají do WPP, ani jedna ze zmiňovaných značek nesídlí.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)