Největší světový komunikační holding WPP oznámil, že spojí PR agenturu Burson-Marsteller a digitálního specialistu Cohn & Wolfe. Nově vzniklý subjekt Burson Cohn & Wolfe (BCW) se má stát jednou z největších fullservisových agentur na světě se zaměřením na integrovanou a digitální komunikaci. Ve 42 zemích světa totiž bude zaměstnávat na čtyři tisíce lidí. Novou agenturu povede stávající ředitelka Cohn & Wolfe Donna Imperato. Předseda představenstva a CEO sítě Burson-Marsteller Don Baer bude „chairmanem“ a bude mít pod palcem PR služby obohacené o element poradenství. Holding si od sloučení slibuje, že efektivně spojí integrovanou komunikaci, kreativní obsah a digitál, který nabízí Cohn & Wolfe v sektorech spotřebního zboží, zdravotnictví a technologií, s public affairs, krizovým managementem a výzkumem, které jsou zase doménou agentury Burson-Marsteller. České republiky se ovšem toto „megaspojení“ patrně nedotkne. Ve stávajícím smíchovském sídle subjektů, které na našem trhu spadají do WPP, ani jedna ze zmiňovaných značek nesídlí.