Reklama
Megaboard

8. Burson-Marsteller se spojí s Cohn & Wolfe

Největší světový komunikační holding WPP oznámil, že spojí PR agenturu Burson-Marsteller a digitálního specialistu Cohn & Wolfe. Nově vzniklý subjekt Burson Cohn & Wolfe (BCW) se má stát jednou z největších fullservisových agentur na světě se zaměřením na integrovanou a digitální komunikaci. Ve 42 zemích světa totiž bude zaměstnávat na čtyři tisíce lidí. Novou agenturu povede stávající ředitelka Cohn & Wolfe Donna Imperato. Předseda představenstva a CEO sítě Burson-Marsteller Don Baer bude „chairmanem“ a bude mít pod palcem PR služby obohacené o element poradenství. Holding si od sloučení slibuje, že efektivně spojí integrovanou komunikaci, kreativní obsah a digitál, který nabízí Cohn & Wolfe v sektorech spotřebního zboží, zdravotnictví a technologií, s public affairs, krizovým managementem a výzkumem, které jsou zase doménou agentury Burson-Marsteller. České republiky se ovšem toto „megaspojení“ patrně nedotkne. Ve stávajícím smíchovském sídle subjektů, které na našem trhu spadají do WPP, ani jedna ze zmiňovaných značek nesídlí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále