Reklamní systém Sklik.cz patřící pod Seznam.cz nabízí možnost omezit zobrazování reklam na dezinformačních stránkách. O funkci byl prý velký zájem zejména ze strany větších zadavatelů a agentur. Konkrétně může zadavatel vypnout zobrazení reklam na webech, jež slovenský projekt Konšpirátori.sk označuje za dezinformační. Jedná se například o Aeronet.cz nebo Protiproud. Už loni v létě Seznam oznámil, že zadavatelům umožní na dezinformačních webech neinzerovat. Zásadní rozhodnutí ale firmě nakonec vydrželo jenom čtyři dny a pak si svůj záměr rozmyslela. Oficiálně proto, že o záměru nevědělo představenstvo firmy. „Majitel si nepřeje, abychom se my sami snažili určovat objektivnost zpravodajských webů, které jsou zařazeny do naší reklamní sítě,“ sdělil tehdy Seznam. Proto se teď spojil se slovenským webem. „Na českém trhu nebyl jiný vhodný subjekt, který by měl jasná kritéria, transparentní tým a zároveň přehled zkoumaných webů včetně vysvětlení. Navíc iniciativa sleduje i české weby,“ komentuje volbu řešení David Velechovský, manažer Skliku. Zhruba po týdnu od spuštění funkce byla volba neinzerovat na pochybných webech nastavena u více než dvou set kampaní. Další novinkou Skliku je cílení podle zájmů a chování uživatele v takzvaných privátních dealech, tedy formě prodeje, kdy klientovi Seznam.cz nabízí reklamní formáty za předem domluvenou cenu.
Podle manažera Skliku Davida Velechovského byla možnost neinzerovat na pochybných webech zavedena na přání inzerentů.