Vyzývavá cvičitelka Bibi je ústřední postavou kampaně Rozkoš z pohybu, kterou připravila agentura Ogilvy pro farmaceutickou firmu AbbVie. Má přesvědčit mladé muže, ať cvičí a zajdou s bolavými zády k lékaři. Inspirovat se mohou na stejnojmenném webu. Videa z prostředí tělocvičny režíroval Adam Vopička. Kreativa inspirovaná stylem 80. let vznikla v tandemu Ondřeje Kroupy a Samira Hausera. „Vycházeli jsme z analýzy, co mladé muže do 40 let baví v on-line prostředí. Jednoznačně je to sport, erotika a vtipy. Zvolili jsme proto cvičení s erotickým podtextem, které ale bude vtipně a vkusně podané,“ uvedla Barbora Šumanská, šéfka týmu Ogilvy pro sociální média. Strategii kampaně připravil Jan Fryč, nasazena bude především na Facebooku. „Dříve jsme se zaměřovali na tradiční přímou aktivaci potenciálních pacientů na frekventovaných místech. Letos jsme se rozhodli pro provokativnější formu pouze v on-line prostředí, které je naší cílové skupině mnohem bližší,“ dodala Eva Šebestová, šéfka komunikace AbbVie pro český a slovenský trh. Mladí muži mají prý sklon podceňovat bolest zad způsobenou chronickým zánětlivým onemocněním. „Není výjimkou, že u řady z nich zazní správná diagnóza až po několika letech od prvních příznaků. Přitom včasná diagnostika nemoci je pro její další vývoj zcela klíčová,“ uzavřela Šebestová.