Pro naše auta i lyžaře jsou jakékoli podmínky perfektní

Německá automobilka Audi považuje svou technologii pohonu všech kol s názvem quattro za jeden z pilířů značky. K její propagaci využila spolupráci s freeridovým lyžařem Candidem Thovexem. V rámci společného projektu Ski the World vzniklo čtyři a půl minuty dlouhé video, kde Thovex na speciálně navržených lyžích (samozřejmě s logem Audi) sjíždí sopky, písečné duny, svah v džungli nebo Velkou čínskou zeď. Lyžuje na všech myslitelných površích, jen ne na sněhu. S tím se pojí i slogan v závěru videa, že pro německá auta jsou „jakékoli podmínky perfektní“. Při natáčení se filmaři vozili v Audi Q7, které extrémním podmínkám také vystavili. Samotný vůz se však ve videu neobjeví. Jak Audi, tak Thovax ale celý projekt doplňují na sociálních sítích, kde pod hashtagem #skitheworld sdílejí i zákulisí natáčení, kde je vůz vidět v akci.

externí video: Candide Thovex – quattro 2

Francouzský rodák Candide Thovex je i příležitostným filmařem a autorská práva na video propagující Audi patří jemu. Na jeho kanálu na YouTube ho za první dva dny vidělo skoro milion lidí.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk