Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Banky mění koncepty i agentury

Moneta Money Bank představila svůj nový komunikační koncept. Zatímco veterinář Jiří Bartoška už není jeho součástí, perský kocour Tomio svou pozici obhájil. Komunikaci připravil vítěz podzimního výběrového řízení, agentura Kaspen/Jung von Matt.

Nový koncept a slogan „Nejlepší čas je teď“ mají zdůraznit roli spolehlivého finančního partnera, který „naplňuje potřeby svých klientů tak, jak vznikají na jejich cestách životem“. Tváří banky nadále zůstává kocour Tomio z minulých kampaní – tedy koncept, se kterým přišla ještě předcházející agentura Monety Labstore. Podle Slava Marušince, výkonného ředitele Kaspenu, ale dostává „nový rozměr“. „Kočky žijí přítomností. Mají jiný pohled na svět, a proto vám může Tomio poradit, jak si ulehčit život,“ vysvětluje.

„Chceme, aby klienti využívali, co jim doba nabízí. Správným rozhodnutím může být pořízení nového bydlení, rozjezd vlastního podnikání, sjednání produktu čistě on-line cestou nebo využívání mobilního bankovnictví,“ doplňuje ředitel marketingové komunikace Jan Müller.

Reklama
MMcite

První marketingová kampaň v novém stylu představuje spotřebitelský úvěr Expres půjčka. Komunikace běží na stanicích Primy, v kině, na webu včetně sociálu a na pobočkách banky. Spot v produkci Armada Films režíroval Tomáš Řehořek.

Čas pro změnu konceptů?

Moneta agenturu vyměnila po pěti letech. V současnosti běží ale i tendr Air Bank, která se se svou rozloučila po letech šesti. Ogilvy pro ni vymyslela úspěšný koncept se dvěma bankéři, který skupinou PPF vlastněná banka náležitě využívala – objemově sedmý největší bankovní dům na trhu byl loni čtvrtým největším zadavatelem inzerce v segmentu.

Komerční banka vyměnila agenturu už na počátku roku 2016. Namísto Havasu, který pro ni pracoval 15 let, se jí stala Ogilvy One. Skupinu Ogilvy ovšem od tohoto ledna posílil kreativní ředitel Eda Kauba, který právě v Havasu strávil téměř 20 let. Zdroje MAM tvrdí, že si jeho příchod vyžádala právě KB. Takže není vyloučeno, že se brzy dočkáme i změny v její komunikaci.

Nový komunikační koncept by měla na jaře představit i ČSOB, která si loni v tendru pro 17 účastníků vybrala J. Walter Thompson ze skupiny WPP.

Moneta je první bankou na českém trhu, která letos představila novou komunikaci. Následovat ji ale budou nejméně tři další.
Foto: Moneta Money Bank

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)