Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Škoda a Alpine Pro jsou s olympiádou spojeny nejvíc

Z komerčních značek je mezi Čechy se Zimními olympijskými hrami spojena nejvíc Škoda. Špatně si nevede ani Alpine Pro, oficiální oblečení českého týmu. Spojení olympiády s komerční propagací veřejnosti v zásadě nevadí. Vyplývá to z výzkumu Asociace komunikačních agentur, která se prostřednictvím společnosti Nielsen Admosphere ptala v průběhu zimní olympiády na názory veřejnosti ohledně marketingových aktivit spojených s touto vrcholnou sportovní událostí. Přibližně pětině (22 procentům) dotázaných spojení olympiády s marketingem značek vadí nebo trochu vadí. Šedesát procent lidí si myslí, že by měly české olympioniky podporovat tradiční české značky, naopak podle pětiny je jedno, o jaké značky jde. Celých 18 procent respondentů připouští, že díky podpoře našich olympioniků jim je značka bližší. To ale odmítá 22 procent z oslovených lidí.

Automobilka Škoda vytvořila na podporu olympioniků vlastní vizuál, který používá na propagačních materiálech a poskytla ho i prodejcům.
Foto: Škoda Auto

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu