Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stanice od Seznamu je televize a internet v jednom. Inovace chce přinést i v inzerci

Je to hledání cesty mezi internetem a televizí,“ popsal podobu nově spuštěného celoplošného vysílání Televize Seznam místopředseda představenstva internetové firmy Pavel Zima. I když vysílání začalo prezidentskými volbami, nemá jít o zpravodajskou televizi klasického typu. Novinky Seznam slibuje i pro inzerenty. Přicházet s nimi chce až poté, co se nový kanál zaběhne.

Zatím pouze spoty

V současné době v Televizi Seznam inzeruje asi 15 různých společností. Mezi nimi jsou například Plzeňský Prazdroj, Česká spořitelna nebo investiční skupina KKCG. „Do televize vstupujeme s jediným produktem, kterým je klasický televizní spot. Ten bude mít své místo vždy před půl a před celou, tedy dvakrát tři minuty každou hodinu,“ popisuje obchodní ředitel Seznamu Martin Švarc.

Půlminutový spot v nejlepších časech je pro klienty k mání za 30 tisíc korun. První blok primetimové reklamy běží před hlavními zprávami v 17:56. V méně atraktivní časy je spot za 10 tisíc korun.

Reklama
ČEZ

S postupem času podle Švarce přibudou na Televizi Seznam další běžné produkty televizní inzerce jako sponzoring nebo product placement. „Také se budeme snažit inovovat trh speciálními produkty,“ říká Švarc. Jaké inovace plánuje Seznam svým klientům nabídnout, ale obchodní ředitel neprozradil. „To je zatím naše sladké tajemství. Nečekejte od nás převratné novinky hned. Jakmile budou k dispozici, rádi se s nimi pochlubíme,“ dodal.

Cílíme na Seznamáky

Konkrétní očekávání nemá podle Švarce ani samotná Televize Seznam k počáteční divácké úspěšnosti. Tu si navíc zatím nebude moci ani změřit. Do peoplemetrového projektu totiž zařazena není.

Možná proto pojal Seznam cílovou skupinu svého „informačně-zábavního“ televizního kanálu poměrně zeširoka. „Stavíme na tom, že nás bude sledovat uživatel Seznamu. Ten je nám věrný, dospívá a televize je pro něj kanál, kterým je zvyklý sledovat obsah,“ vysvětloval Švarc. Zároveň ale neskrývá určité ambice, co se týče dlouhodobějších cílů. „V horizontu dvou let chceme směřovat ke třem až čtyřem procentům podílu na sledovanosti. Na televizní trh ale vstupujeme s pokorou a respektem. Je to pro nás něco nového,“ řekl pro MAM. Zima při tiskové konferenci televizi nicméně označil za další distribuční kanál Seznamu, který pro firmu „není primárním byznysem a asi ani nikdy nebude“.

Na úvod diváky rozehřeje Šípková

Start televize proběhl v den prvního kola prezidentských voleb. Nenabízí však jen zpravodajství a publicistiku, ale i dokumenty a zábavní pořady ze Streamu. Studiový program začíná v sedm hodin ráno živě vysílaným pásmem s názvem „Ráno na gauči“, kterým provází někdejší mistryně světa v aerobiku Olga Šípková.

Vysílání je šířeno po celé republice v síti Českých Radiokomunikací (multiplex 3) a dále skrze řadu satelitních, kabelových a IPTV operátorů včetně Skylinku, UPC, DigiTV nebo T-Mobile TV. Klienti O2 TV mají přístup i k archivu Streamu.

Petr Zajíček a Olga Šípková s pořadem Ráno na gauči zahájili vysílání Televize Seznam.
Foto: Seznam

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu