Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sklizeno a Rohlík.cz marketingově podpoří malé výrobce potravin. Pomohou třeba s obaly

Marketingovou a obchodní podporu pro menší výrobce potravin zahájila společnost Sklizeno ve spolupráci s internetovým supermarketem Rohlík.cz a fondem RSJ Agro. Dodavatelům nabídne profesionální marketingový tým, takže se budou moci více soustředit na produkt samotný.

Pomůžeme. V roli spolumajitelů

Plán na letošní rok je podpořit 10 až 15 výrobců celkovou částkou až 200 milionů korun. Investiční centrum si klade jako podmínku spolupráce majetkový vstup do firmy, a to až do výše 49 procent její hodnoty. „Zkušenost ukazuje, že pro skutečnou pomoc je třeba investovat do podniku. A to bez výměny za menšinový podíl není možné,“ říká Petr Borkovec, šéf společnosti Sklizeno.

Zaměří se na obaly

Marketingová podpora má být šitá podnikům na míru – od vytvoření marketingové strategie přes on-line aktivity, vztahy s médii a grafické zázemí až po návrh etiket. „Na obaly se chceme v budoucnu zaměřit. Sledujeme trendy, jezdíme na veletrhy, máme k dispozici jak grafiky, tak výrobce obalů,“ prozrazuje Borkovec.

Reklama
MMcite

Sklizeno začalo podporovat menší výrobce před dvěma lety, kdy investičně vstoupilo do firem Konečně vývar a Zdravé stravování. První jmenovaná společnost využívá výrobní prostory Zdravého stravování a logistiku Sklizena. To umožnilo, aby se vývary od firmy Jaroslava Váchy, Jana Váchy a Jakuba Grubera rozšířily i mimo Prahu a také do prodejen řetězce Sklizeno. „Díky tomu všemu došlo k jejich rychlému růstu o 400 procent. Marketing si řeší kluci sami nezávisle, ale vyšší efektivitě pomohl společný nákup surovin,“ říká Borkovec.

„Cílem je vytvořit kooperativní holding pěstitelů, výrobců, zpracovatelů a distributorů kvalitních potravin, kteří sdílejí stejné hodnoty. Tím chceme dosud roztříštěný trh zefektivnit a vytvořit konkurenceschopnou protiváhu průmyslové velkovýrobě konglomerátů,“ doplňuje k projektu Tomáš Čupr. Ten do firem investuje prostřednictvím vlastní společnosti Rohlik.cz investment.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)