Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Je tyčinka k hodinkám bonusem „k sežrání“?

Internetový prodejce Alza.cz v průběhu ledna propaguje až 80procentní slevy na své zboží. Ještě před Vánoci v pražském metru lákal zákazníky mimo jiné na hodinky Garmin Fenix 3 Gray zlevněné z 12 a půl tisíce na osm tisíc korun. Navíc k nim jako bonus nabízel proteinovou tyčinku. Sází Alza na to, že všichni přece milujeme dárky, jakkoliv jsou drobné? A pomůže produkt za pár desítek korun přesvědčit spotřebitele, aby si pořídili hodinky za osm tisíc?

Všichni milujeme dárky. Tyčinka vytvoří v mozku zákazníků dobrý pocit. Nemotivuje ke koupi, nezvýší ani obrat, ani zisk, nezvýší počet stálých zákazníků, ale dobrý dojem zůstává.

Petra Peňáková, art directorka, Dorland

Reklama
ČEZ

Tyčinka za 28 korun nebude určitě tím správným bonusem, který přesvědčí ke koupi sportovních hodinek u Alzy. I tak v době boomu proteinových diet může zaujmout ty, kteří ji znají.

Karel Punčoch, majitel, Global Vision

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)