9. Televize odmítla reklamu společnosti Twisto

Český start-up Twisto narazil u Rady pro reklamu s televizní kampaní, jejíž ústřední postavou je Twistus Splatitel. Rada dospěla k závěru, že může „hrubým a nepochybným způsobem urážet náboženské cítění spotřebitelů“. Počet stížností byl nezvykle vysoký, uvedla arbitrážní komise. V prosinci se spoty objevily na Nově, po Novém roce měly být na Primě. Televize je na základě doporučení Rady pro reklamu coby oborového samoregulačního sdružení odmítla do vysílání zařadit. Twisto s rozhodnutím rady nesouhlasí, námět kampaně od agentur Symbio a Yinachi považuje za jasnou nadsázku a dodává, že v Česku žije 80 procent ateistů. Platební společnost funguje od roku 2013, stojí za ní ING, Uniqa, finanční skupina Partners a několik dalších investorů.

Reklama na Twisto běžela od listopadu. Podle tehdejšího oznámení bylo cílem zvýšit povědomí o značce a počet ověřených registrací.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk