Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Televize odmítla reklamu společnosti Twisto

Český start-up Twisto narazil u Rady pro reklamu s televizní kampaní, jejíž ústřední postavou je Twistus Splatitel. Rada dospěla k závěru, že může „hrubým a nepochybným způsobem urážet náboženské cítění spotřebitelů“. Počet stížností byl nezvykle vysoký, uvedla arbitrážní komise. V prosinci se spoty objevily na Nově, po Novém roce měly být na Primě. Televize je na základě doporučení Rady pro reklamu coby oborového samoregulačního sdružení odmítla do vysílání zařadit. Twisto s rozhodnutím rady nesouhlasí, námět kampaně od agentur Symbio a Yinachi považuje za jasnou nadsázku a dodává, že v Česku žije 80 procent ateistů. Platební společnost funguje od roku 2013, stojí za ní ING, Uniqa, finanční skupina Partners a několik dalších investorů.

Reklama na Twisto běžela od listopadu. Podle tehdejšího oznámení bylo cílem zvýšit povědomí o značce a počet ověřených registrací.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)