Český start-up Twisto narazil u Rady pro reklamu s televizní kampaní, jejíž ústřední postavou je Twistus Splatitel. Rada dospěla k závěru, že může „hrubým a nepochybným způsobem urážet náboženské cítění spotřebitelů“. Počet stížností byl nezvykle vysoký, uvedla arbitrážní komise. V prosinci se spoty objevily na Nově, po Novém roce měly být na Primě. Televize je na základě doporučení Rady pro reklamu coby oborového samoregulačního sdružení odmítla do vysílání zařadit. Twisto s rozhodnutím rady nesouhlasí, námět kampaně od agentur Symbio a Yinachi považuje za jasnou nadsázku a dodává, že v Česku žije 80 procent ateistů. Platební společnost funguje od roku 2013, stojí za ní ING, Uniqa, finanční skupina Partners a několik dalších investorů.
Reklama na Twisto běžela od listopadu. Podle tehdejšího oznámení bylo cílem zvýšit povědomí o značce a počet ověřených registrací.