Značka Březňák z portfolia nadnárodního koncernu Heineken vypustila do světa nový televizní spot, ve kterém chce stejně jako před dvěma lety upozornit na vztah otce a syna, tentokrát z trochu jiného úhlu pohledu. Pro brand ze staré školy je prý jednou ze stěžejních hodnot trpělivost a kreativní agentura VCCP se při přípravě kampaně nechala inspirovat citátem Tomáše Bati, který prý kdysi prohlásil: „Když mi bylo 20 let, myslel jsem si, že můj otec je idiot. Když mi bylo 30 let, občas jsem si myslel, že má docela pravdu. Když mi bylo 40, tak jsem si myslel, že to byl celkem moudrý chlap. A když mi bylo 50 let, řekl jsem si: Kdyby tu tak byl a poradil mi!“ Povedený spot – jehož produkci měla na starosti firma Bistro Films – a navazující kampaň se budou v různých podobách prolínat celým rokem 2018. Diváci mohou spoty o délce 60 a 30 sekund vidět na všech kanálech televize Prima, dále na Barrandově a Óčku. Objeví se také v on-line médiích a na sociálních sítích. Režisérem spotu byl opět James Pilkington, který natáčel i předcházející velmi úspěšné reklamy o tátech hrdinech před dvěma lety.
Nový spot Březňáku dělal stejný tým jako oceňovanou reklamu o tátech hrdinech. To by mohlo dobře dopadnout.