Obezita je problém nejen v reálném světě, sužuje i Santa Clause. Na tuto nemilou skutečnost přijde i hrdina vánoční reklamy francouzského řetězce obchodů s potravinami Intermarché. Chlapci tedy ihned přijde na mysl obava, že by Santa nemusel se svým objemným pupkem prolézt skrz komín. A Vánoce bez dárků, to nepřichází v úvahu. Se sestrou mu proto vypracuje výživový plán. Nejprve dietu tvoří jen syrová zelenina, pak se pustí i do zdravého vaření. Mezi zábavnými záběry, kdy chlapec nabízí Santovi obrovský hlávkový salát nebo nahradí sušenky artyčokem, se v reklamě objevují scény přímo z nákupu čerstvě vyhlížejících produktů. Sourozenecká dvojice vyhlíží Štědrý den s větší nervozitou než obvykle. Misi ale splní na jedničku a dárků se nakonec dočkají. Ještě že s Ježíškem takové problémy nemáme.
Supermarket Intermarché pokračuje ve své strategii boje za zdravý životní styl. Video s podobným posláním už letos natočil a na YouTube nasbíralo přes 800 tisíc zhlédnutí. Vánoční reklama si vede lépe. Za prvních pět dní ji vidělo přes milion diváků.