Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama

Pražská WMC/Grey zvítězila v dílčím tendru nápojové firmy Kofola a podepsala smlouvu na čtyřletou kampaň pro Jihomoravské inovační centrum. Agenturu od ledna oficiálně vede Adéla Krausová.

Pankrácká Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) otevřela i marketingové studijní obory: kreativní marketing, on-line marketing a management v kreativním průmyslu.

Reklamě nevěří 72 procent populace. Vyplynulo to z výzkumu České marketingové společnosti Češi a reklama 2017.

Reklama
ČEZ

Tradičních 20 cen udělila porota 22. ročníku soutěže Prima Zlatá pecka. Po dvou cenách získalo hned pět agentur. Jediná Havas Worldwide je z Prahy. Ostatní jsou ze Slovenska.

Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Young & Rubicam, se stala prvním českým kreativcem pozvaným do poroty mezinárodních soutěží The One Show a Clio Awards. Byla pozvána i do poroty Cannes Lions.

Pražská pobočka slovenské Zaraguzy potvrdila, že na českém reklamním trhu panuje personální krize a do svého čela povolala dva reklamní profesionály ze Slovenska.

Společnost Rémy Cointreau svěřila komunikaci značek Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay agentuře McCann Prague.

Agentura Kaspen/Jung von Matt se už potřetí za sebou stala nejúspěšnějším subjektem soutěže ADC Creative Awards, když 22 nominací proměnila ve čtyři zlaté, sedm stříbrných a pět bronzových ocenění.

Čtyři české agentury se objevily v přehledu nejefektivnějších kampaní, značek a agentur Warc Top 100. Šlo o McCann Prague, Momentum, Wunderman a Geometry Global.

Ceny komunikačních agentur se meziročně zvýšily přibližně o 20 procent. Důvodem byla konjunktura.

Grand Prix a čtyři ceny festivalu PIAF získal projekt Sea Horse Quest, který na podporu výzkumu stařecké demence pro německý T-Mobile připravila Saatchi & Saatchi.

V 15. ročníku soutěže IMC Czech Awards získaly nejvíc ocenění agentury Momentum a Wunderman. Grand Prix dostal Symbio Digital.

Geometry Global a Bistro Agency uspěly v kreativní soutěži Golden Hammer.

Československá agentura Made by Vaculik obhájila B2B komunikaci T-Mobilu a přidala k němu i Slovak Telekom.

Pivovary Staropramen zvolily pro komunikaci uskupení expertů, které tvoří bývalý marketingový ředitel společnosti Rémy Cointreau Ondřej Roček, kreativec Karel Špindler a komunikační stratég a zakladatel platformy Future Bakery Petr Topinka.

Young & Rubicam Prague získala v Cannes Lions jedno zlato a dvě stříbra.

AKA ve 20. ročníku soutěže efektivity komerční komunikace Effie zpřísnila podmínky. Nová pravidla kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace.

AKA se ohradila proti způsobu, jakým banka ČSOB vyhlásila výběrové řízení na reklamní agenturu. To mělo být v řadě bodů v rozporu se zásadami Férového tendru, který stanovuje oborové standardy.

Po šesti letech skončila spolupráce Air Bank s agenturou Ogilvy & Mather, která pro ni vytvořila koncept dvou bankéřů. Banka nyní hledá novou agenturu.

Agentura VCCP zvítězila v tendru na návrh aktivačního konceptu pro značku Walmark. Kreativa bude adaptována pro devět zemí.

DDB Prague se po vítězství ve výběrovém řízení stala strategickým a komunikačním partnerem Krušovic, které patří pod firmu Heineken.

Inzerce umění by podle porotců našeho pravidelného hodnocení měla obohacovat veřejný prostor. My bychom vám přáli, aby se vám dařilo obohacovat veřejný prostor i prací pro běžné klienty.
Foto: ND

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)