Martina Říhová, výkonná ředitelka, Lagardere Active ČR
Martina Říhová se v listopadu stala výkonnou ředitelkou mediální skupiny Lagardere Active ČR, která provozuje pět rozhlasových stanic a mediazastupitelství Regie Radio Music. Říhová má dvacetileté zkušenosti z komunikačního byznysu. Zastávala vedoucí posty v reklamní agentuře Leo Burnett Advertising nebo mediální agentuře Starcom Mediavest Group. Do Lagardere přichází ze skupiny Publicis One, kde pracovala od srpna 2016 na pozici chief integration officer.
Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace, Zoot
Internetový obchod s módou Zoot změnil vedení marketingu. Pavlínu Louženskou po dvou letech vystřídal od března Jiří Caudr, který byl naposledy šéfem marketingu v telekomunikační společnosti O2.
Eda Kauba, kreativní ředitel, Ogilvy
Eda Kauba, legenda české reklamy, přešel z agentury Havas do skupiny Ogilvy. Kauba v komunikačním byznysu pracuje víc než 25 let. Byl i předsedou Art Directors Clubu, od kterého v roce 2010 obdržel ocenění Zlatý ohníček za osobní přínos české reklamě. Jako kreativní ředitel se podílel na kampaních a komunikačních projektech, které byly oceněny víc než 50 „louskáčky“, nebo tyto projekty supervizoval. Ceny získal i v řadě mezinárodních festivalů, včetně Cannes Lions.
Martin Švarc, obchodní ředitel, Seznam.cz
Michal Heisig, který v Seznam.cz na pozici obchodního ředitele působil od roku 2009, se po osmi letech rozhodl ze společnosti odejít. Jeho roli přebral v létě Martin Švarc, který v Seznam.cz předtím působil v oddělení business developmentu. Tam měl na starosti strategii reklamních systémů a rozvoj výtěžnosti reklamního prostoru.
Stephen Davis, marketingový ředitel, Kiwi.com
Internetový prodejce letenek Kiwi.com (dříve Skypicker) získal na začátku roku významnou posilu pro svůj marketing. Nastoupil k němu Stephen Davis, který pět let řídil marketing letecké společnosti American Airlines, naposledy v pozici ředitele globální strategie. Do brněnského vyhledávače letenek přišel po krátké zastávce ve firmě Navico, specializované na námořní techniku.
David Krňák, chief media officer, Publicis One
David Krňák byl v listopadu jmenován do funkce chief media officer skupiny komunikačních agentur Publicis One. Z nové pozice zastřešuje všechny mediální a digitální agentury v rámci celé skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom, Spark Foundry a Performics a také nedávno spojeného nákupního oddělení pod značkou PMX. Jednotlivé brandy budou nadále řídit jejich brand lídři.