Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. O2 se chystá přestavět všechny své prodejny

Telefonní operátor O2 mění všechny své prodejny. Změna se týká designu i způsobu obsluhy zákazníků. Do konce roku se v nové podobě otevře prvních deset obchodů, během dvou let se pak změní všech 150 napříč republikou. V nových prodejnách jsou k vidění i přírodní prvky, třeba dřevo nebo živé rostliny. Odstupuje se od maket přístrojů, takže vystavena budou pouze funkční zařízení. Při redesignu se kladl důraz na osobní kontakt mezi prodejcem a zákazníkem, což prý klienti požadují. Změna bude firmu stát stovky milionů korun.

Na novém pojetí prodejen s O2 spolupracovala firma Moris design.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)