Reklama
Megaboard

6. O2 se chystá přestavět všechny své prodejny

Telefonní operátor O2 mění všechny své prodejny. Změna se týká designu i způsobu obsluhy zákazníků. Do konce roku se v nové podobě otevře prvních deset obchodů, během dvou let se pak změní všech 150 napříč republikou. V nových prodejnách jsou k vidění i přírodní prvky, třeba dřevo nebo živé rostliny. Odstupuje se od maket přístrojů, takže vystavena budou pouze funkční zařízení. Při redesignu se kladl důraz na osobní kontakt mezi prodejcem a zákazníkem, což prý klienti požadují. Změna bude firmu stát stovky milionů korun.

Na novém pojetí prodejen s O2 spolupracovala firma Moris design.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále