6. O2 se chystá přestavět všechny své prodejny

Telefonní operátor O2 mění všechny své prodejny. Změna se týká designu i způsobu obsluhy zákazníků. Do konce roku se v nové podobě otevře prvních deset obchodů, během dvou let se pak změní všech 150 napříč republikou. V nových prodejnách jsou k vidění i přírodní prvky, třeba dřevo nebo živé rostliny. Odstupuje se od maket přístrojů, takže vystavena budou pouze funkční zařízení. Při redesignu se kladl důraz na osobní kontakt mezi prodejcem a zákazníkem, což prý klienti požadují. Změna bude firmu stát stovky milionů korun.

Na novém pojetí prodejen s O2 spolupracovala firma Moris design.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia