Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Vltava Labe Media má 100 procent Annonce

Druhé největší vydavatelství Vltava Labe Media (VLM) koupilo 100 procent společnosti Annonce. Ta jako jediná kombinuje na českém trhu řádkovou inzerci v tištěné podobě i na svém webovém portálu. Dodnes má zhruba 400 tisíc uživatelů měsíčně. Kupní cenu vydavatelství ovšem nezveřejnilo. Akvizice má do budoucna posílit ambice vydavatelství na trhu řádkové inzerce (tzv. classifieds). Ředitelkou společnosti zůstane i nadále Lenka Černá. „Od nákupu si slibujeme vedle stovek tisíc loajálních uživatelů především know-how z 27 let úspěšného fungování Annonce,“ uvedl v tiskové zprávě člen představenstva VLM Vít Nantl. Annonce vydává inzertní noviny čtyřikrát týdně. Většinu svých příjmů ale generuje z on-line aktivit.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)