5. Vltava Labe Media má 100 procent Annonce

Druhé největší vydavatelství Vltava Labe Media (VLM) koupilo 100 procent společnosti Annonce. Ta jako jediná kombinuje na českém trhu řádkovou inzerci v tištěné podobě i na svém webovém portálu. Dodnes má zhruba 400 tisíc uživatelů měsíčně. Kupní cenu vydavatelství ovšem nezveřejnilo. Akvizice má do budoucna posílit ambice vydavatelství na trhu řádkové inzerce (tzv. classifieds). Ředitelkou společnosti zůstane i nadále Lenka Černá. „Od nákupu si slibujeme vedle stovek tisíc loajálních uživatelů především know-how z 27 let úspěšného fungování Annonce,“ uvedl v tiskové zprávě člen představenstva VLM Vít Nantl. Annonce vydává inzertní noviny čtyřikrát týdně. Většinu svých příjmů ale generuje z on-line aktivit.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Dobré ráno, Česko
Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Aritium
 Kingdom Come
Rostislav Čítek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024