5. Vltava Labe Media má 100 procent Annonce

Druhé největší vydavatelství Vltava Labe Media (VLM) koupilo 100 procent společnosti Annonce. Ta jako jediná kombinuje na českém trhu řádkovou inzerci v tištěné podobě i na svém webovém portálu. Dodnes má zhruba 400 tisíc uživatelů měsíčně. Kupní cenu vydavatelství ovšem nezveřejnilo. Akvizice má do budoucna posílit ambice vydavatelství na trhu řádkové inzerce (tzv. classifieds). Ředitelkou společnosti zůstane i nadále Lenka Černá. „Od nákupu si slibujeme vedle stovek tisíc loajálních uživatelů především know-how z 27 let úspěšného fungování Annonce,“ uvedl v tiskové zprávě člen představenstva VLM Vít Nantl. Annonce vydává inzertní noviny čtyřikrát týdně. Většinu svých příjmů ale generuje z on-line aktivit.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia