10. EuroAWK musí odstranit reklamní plochy z metra

Soud přikázal společnosti euroAWK, aby odstranila z metra své reklamní nosiče. Vyhověl tak žalobě pražského dopravního podniku (DPP). Rozsudek podle ČTK ukládá firmě, aby si poutače odvezla do jednoho měsíce od právní moci verdiktu. Firma to odmítá a chce se odvolat. Dopravní podnik vypověděl euroAWK smlouvu k dubnu 2013. Firma ale výpověď neakceptovala a dál inkasovala peníze od inzerentů. Proto na ni podnik podal žalobu, kterou se domáhá vyklizení ploch. DPP po firmě požaduje také vydání „bezdůvodného obohacení“, které vyčíslil na víc než 100 milionů. Soudí se i s reklamní společností Rencar, s níž uzavřel v roce 1997 ohledně reklamy v MHD dohodu, která má trvat do roku 2031.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk