Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Oděvní řetězec H&M zaujal na Facebooku reklamou, ve které má černý pátek celý týden. Co na to zákazníci? A četli slogan správně?

Tomáš Ketchup Já to napoprvé četl „týden s černým ptákem“.

Jiří Slabihoudek Freud by měl z těch komentářů radost.

Marie Grafová Týden s pátkem. Týden se dnem v týdnu. A teď si představte, že tuhle větu někdo: vymyslel, schválil, zaplatil, vyvěsil do reklamy a dal za to (další) prachy… a nepřišlo mu to blbý.

Reklama
ČEZ

Marie Grafová Jo, a kdo čte „týden s černým pátkem“ jako „týden s černým ptákem“, ten se půjde stydět do kouta tady ke Grafové, která to tam vidí taky.

Jaroslav Kuna Oceňuji, že H&M je první normální a slušný český obchodní dům, který použije česky „černý pátek“. Na rozdíl od ostatních prodejců, kteří trapně vyřvávají „blek frájdej“.

Martin Koman > Jaroslav Kuna Je to pojmenování podle amerického černého pátku. To, že si z něj Češi udělali každotýdenní slevovou akci, je věc druhá, ale na „blek frájdej“ nevidím nic špatného. Je to určitě smysluplnější.

Radek Vašina > Jaroslav Kuna Hlavně „black friday“ je opravdu monstrózní sleva mnohdy jen na vyprázdnění skladů, nějaké 20, 30, 40% slevy jsou směšné. Tam se obvykle začíná 60 % a vejš, a ne na novinky, ale na starší věci.

Martin Pánek > Jaroslav Kuna Angličtinu v ČR nechceme!

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)