Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Na trh přichází pivo pro ženy Aurosa. Naláká svým „mramorovým“ designem pivařky? Rozhoduje u piva stylovost, nebo cena?

Hanka Barbora Cintlová Já vám nevím, asi jsem málo princezna, ale dobré (černé) pivo mě láká pít i z obyčejné vratné lahve nebo půllitru v hospůdce. Pivo z mramoru je úlet i na Dušičky.

Kateřina Přidalová Ne, ani náhodou, proč se má pivo tvářit jako šampaňský?

Lucie R. J. Osobně bych si ho spíš spletla s malou lahví sektu.

Reklama
Know

Jiří Gruntorád Cílovka: instagramové pipinky ve věku 18-25 let.

Plumplum Skřítek Chybí mi k tomu bratr „pivo pro muže“, který osvěží interiér kryglem, co vypadá jako krygl.

Šárka Rusnáková Vůbec nevidím cílovku. Ženy, které láká takový design a podobně, obvykle neláká pivo.

Terézia Pendraig „Má nezapomenutelnou chuť, která vystihuje a podtrhuje ženský půvab.“ #PointlesslyGenderedProducts

Martina Vachtlová Jeden kus bych si asi koupila, občas kupujeme domů pivo z malých pivovarů na ochutnávku, tak proč ne tohle…

Holoubkov superdrbna Určitě, inspirace k tomu s ním praštit starýho, když se po dvou dnech vrací z fotbalu, po kterém si hupnul na jedno. Jakou má tloušťku stěny?

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)