Oslavte s námi plnoletost Fora Media

Celý tento týden je ve znamení 18. ročníku konference Forum Media. Otevře řadu témat, třeba divácké návyky při konzumaci videa a reklamy nebo důvěru ve značky a média. Hned ve dvou dnech se zaměří na právní problémy v marketingu a médiích s ohledem na čím dál důležitější ochranu osobních údajů nebo snahu novinářů zjistit co nejvíc o probíhajících trestních řízeních. O druhém z témat promluví přímo vrchní státní zástupkyně Lenka Bradáčová.

Hned dva hosté zastupují britskou mediální scénu – za komerční televizi Channel 4 přijede Jonathan Lewis s přednáškou na téma Google versus televize, z veřejnoprávní BBC dorazí šéfka jejího reality check týmu Liz Corbinová, která se podílí na ověřování a odhalování fake news.

Se zahraničními manažery českých agentur probereme, jestli je reklama ještě důvěryhodná. Poradíme i s krizovou komunikací. Zkrátka nabitý program, ostatně mrkněte na www.forummedia.info. A když už slavíme, nemůžeme skončit jinak než uspořádat pořádnou party. Obstará ji Kazma. Těšíme se na vás!

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini