8. Galerie Rudolfinum má nový vizuální styl

Pražská Galerie Rudolfinum má od letošního podzimu novou koncepci vizuální identity. Součástí změny je i spuštění nových webových stránek galerie. Za redesignem stojí plzeňské Studio Petrohrad, konkrétně Iveta Bendová a Lukáš Pumpr. Ti stanovili jediné pravidlo pro tvorbu plakátů k jednotlivým výstavám: v každém vizuálu musí být obsažen dominantní symbol kruhu se třemi trojúhelníky. Nově zavedený vizuální styl Galerie Rudolfinum pracuje s původní značkou používanou už od 90. let, geometrického symbolu odvozeného z erbu cechu malířů sestávajícího ze tří rovnostranných trojúhelníků. Ta byla proporčně upravena a doplněna o novou typografii. Grafické zpracování jednotlivých výstav ovšem nadále zůstává předmětem soutěže, každá výstava díky tomu ponese svůj jedinečný vizuální styl. Na nové logo navazují také logotypy edukačního prostoru Artpark a Kina Rudolfinum. Nový web byl vytvořen ve spolupráci s designérem Teodorikem Menšlem.

Výstavy pořádané pražskou Galerií Rudolfinum poznáte díky třem trojúhelníkům v kruhu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk