5. Bojovnice s kladivem. Hornbach boří předsudky

Nespoutanou ženu s kladivem v ruce zobrazil v nové kampani hobbymarket Hornbach. Chce tím zdůraznit, že jeho zákazníky jsou prý stejnou měrou muži i ženy. A když se pustí do práce, neexistují mezi nimi žádné rozdíly. Hlavním motivem spotu je symbolické bourání stereotypů o ženách. Hrdinka postupně rozbíjí pět soch, z nichž každá představuje konkrétní předsudek. Zabrat dostane třeba růžová figurína sladké princezničky nebo socha tanečnice u tyče. Podle Hornbachu se od žen dnes očekává, že budou dokonalými matkami, milenkami, zároveň budou budovat kariéru, výborně vypadat a budou stále v dobré náladě. Řetězec prý všem těmto předsudkům „zasazuje osvobozující úder“ a boří zažité role. Slogan kampaně zní: „Nikdy jsme neříkali, že to bude snadné!“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia