Česká spořitelna nasadila nový web i logo

Banka s největším počtem klientů na tuzemském finančním trhu změnila od října své logo. Česká spořitelna se tímto krokem sjednotí s vizuálním stylem mateřské skupiny Erste.

V logu je nově zdůrazněn přívlastek Česká. „S novým konceptem a redesignem loga souvisí také ambice sjednotit identitu jednotlivých brandů České spořitelny. Jde o pokračující proces, který je připravován v rámci centrály Erste Group,“ řekl pro MAM Jiří Štábl z tiskového centra banky.

Poprvé se logo objevilo na předělaném webu, postupně se promítne v dalších komunikačních kanálech. „Spuštění nového webu i redesign loga jsou součástí marketingového konceptu ‚Když ve vás někdo věří, dokážete víc‘. Na novém webu jsme implementovali řadu prvků, které zvyšují jeho interaktivnost, například nepřetržitě fungující klientský chat,“ dodal Štábl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia