Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká spořitelna nasadila nový web i logo

Banka s největším počtem klientů na tuzemském finančním trhu změnila od října své logo. Česká spořitelna se tímto krokem sjednotí s vizuálním stylem mateřské skupiny Erste.

V logu je nově zdůrazněn přívlastek Česká. „S novým konceptem a redesignem loga souvisí také ambice sjednotit identitu jednotlivých brandů České spořitelny. Jde o pokračující proces, který je připravován v rámci centrály Erste Group,“ řekl pro MAM Jiří Štábl z tiskového centra banky.

Poprvé se logo objevilo na předělaném webu, postupně se promítne v dalších komunikačních kanálech. „Spuštění nového webu i redesign loga jsou součástí marketingového konceptu ‚Když ve vás někdo věří, dokážete víc‘. Na novém webu jsme implementovali řadu prvků, které zvyšují jeho interaktivnost, například nepřetržitě fungující klientský chat,“ dodal Štábl.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)