4. V desítce nejcennějších značek poprvé Facebook

Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se meziročně zvýšila o tři procenta na víc než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony korun). Vyplývá to z pořadí stovky nejcennějších značek světa, které sestavuje výzkumná společnost Interbrand. Na druhém místě zůstala značka Google, jejíž hodnota vzrostla o šest procent téměř na 142 miliard dolarů. Do první desítky se letos poprvé probojovala sociální síť Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu, na více než 48 miliard dolarů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini